«Кожному рекламісту по REX CASE!» — виставковий девіз #REX_2018, що відбудеться традиційно наприкінці вересня у Kyiv Expo Plaza. Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade, Gallery — кожен учасник знайде цікавий напрямок в експозиції для презентації своїх можливостей, а кожен відвідувач зможе зібрати валізку найдієвіших рекламно-маркетингових інструментів для просування власного бізнесу. 

Тримаючи ніс за вітром споживчих трендів, Динозавр REX щорічно додає нових сенсів та креативних прянощів до традиційного виставкового рецепту. Задовольнити сучасного споживача непросто, і рекламістам доведеться добряче попітніти, аби врахувати усі нюанси.

За аналітикою* міжнародних дослідницьких агенцій, споживач-2018 — це раціональний вибагливий скептик, що передусім цінує безпеку, тримає усе під контролем, обстоює власні інтереси, завжди на зв’язку, відстежує акції, стурбований проблемами довкілля, прихильник розумного споживання та ЗОЖ. З іншого боку, втомившись від ідеальних інстаграмних образів, ми звертаємось до брендів «з людським обличчям». Найзапекліші зожники, потребуючи перепочинку, спокушаються смачними некорисностями. Загнана углиб дитина починає голосно відстоювати власні права, породивши новий тренд — «кідалтінг» (kidulting, kid — дитина, adult — дорослий), мікс двох світів — дорослого і дитячого. Нескінченні стрес і перегони повертають нас до споконвічних цінностей — родинне гніздо, природна проста їжа, звідки зростання попиту на крафтові продукти, hand made, товари та послуги, що надають домівці затишку та віддзеркалюють особистість господаря. Матеріальні речі перестають приносити задоволення. Кайф від придбання нового телефону триває тиждень-два, а враження та емоції від подорожей та яскравих подій залишаються назавжди. 

Заволодіти увагою найвибагливіших сучасників дозволить арсенал інструментів, що презентують виставки REX / T-REX 2018. Поряд із «стовпами» реклами — Souvenir, Print, POS, Ambient, організатори продовжують розвивати експозиції Sing, Pack, Digital, HandMade, додавши цього року Craft, Photo, Art, Gallery. Новий напрямок REX Craft презентує смачні сувеніри від українських фермерів: сири, м’ясні смаколики, солодощі, алкогольні та безалкогольні напої. Експозиція REX Photo, що об’єднає на одному майданчику фотобанки, фототехніку, професійне світло, декорації, фотостудії, обладнання для друку та обробки фото, — відповідь на активний розвиток e-commerce та соцмереж, де якісні фото є основним інструментом продажу. REX Art присвячено успішним прикладам симбіозу мистецтва та реклами. Найкращі зразки сучасної реклами продемонструє REX Gallery. Photo & Art & Gallery підвищать градус креативності REXу, надихатимуть гостей та учасників народжувати власні шедеври.

Набирає обертів напрямок REX Pack, адже сьогодні упаковка, традиційно дієва наживка для споживача, набуває нових можливостей — у синергії з діджітал дозволяє генерувати повторні продажі і виводити клієнтів на інші канали комунікації з брендом. 

Поряд з традиційними конференц-залами на виставках буде створено креативний простір, де відбуватимуться майстер-класи знаних фотографів, графічних дизайнерів, дизайнерів упаковки, стилістів контенту для Instagram та інших майстрів реклами. Отже, відкриваємо щоденники і плануємо на 25 – 27 вересня REX / 
T-REX 2018 у ВЦ «КиївЕкспоПлаза»! Організатори гарантують — кожен рекламіст отримає можливість зібрати власний рекламно-маркетинговий CASE інструментів, ідей, досвіду для підвищення прибутковості бізнесу. 

* GfK, IPSOS, Google, Nielsen, Euromonitor International