Seiko Epson Corporation («Epson») повідомила, що бренд Epson відсвяткував своє 50-річчя 12 червня 2025 року. Довговічність та успіх бренду Epson стали можливими завдяки підтримці клієнтів та лояльності до продуктів і послуг компанії. На честь 50-річчя Epson переглянула значення бренду та прагнуттиме дарувати сюрпризи та захоплення, які перевершують очікування клієнтів. Логотип 50-річчя Epson виражає вдячність усім та рішучість продовжувати бути брендом, якому довіряють у всьому світі.
Оскільки цифрова трансформація відкриває нові горизонти в дизайні та виробництві, можливості для інновацій у сфері розкішного паковання ще ніколи не були такими великими. Технології забезпечують точність, послідовність та масштабованість — це життєво важливі інструменти для втілення творчих задумів у життя. Але для преміальних міцних напоїв інновації ніколи не мають відбуватися за рахунок характеру.
Ми відзначаємо перетворення книги з повсякденного предмету на культурне надбання завдяки найвищій якості дизайну, паперу та вмісту. У виданні «The Good Book» зібрано погляди та думки людей, причетних до створення, поширення та зберігання книги: дизайнера, авторки, книголюбки, редакторки, видавців, друкаря, доглядача книжкової колекції. Об’єднує їх одне: відданість книжковій справі та розуміння, що якісна книга – це не лише зусилля цілого колективу її творців, але й розумний вибір матеріалу, щоб створити справді якісне видання, яке і взяти до рук приємно, й сприйматиметься воно як виріб мистецтва, й зберігатиметься довгі роки. «Щоб надихнути інших на створення подібних книг, ми описуємо, що потрібно для створення книги: взаємодія та любов до друкарства всіх дизайнерів, видавців, поліграфістів, книжкових ілюстраторів та авторів. І звичайно папір, який розкриває всі почуття та виготовлений у гармонії з природою», – зазначають автори «The Good Book». Третю публікацію (інтерв’ю з друкарем та доглядачем книжкової колекції) доповнюємо загальною інформацією про особливості друкарського та післядрукарського виробництва книжок і їхню залежність від вибору високоякісних паперів. Сподіваємося, ці матеріали стануть для вас натхненням для створення якісних книг. З паперами Munken Arctic Paper дбає про якість книг.
Вже півстоліття Arctic Paper Grycksbo, розташована в серці провінції Даларна, Швеція, виробляє G-Print. Цей чистоцелюлозний крейдований папір мав глобальний успіх після свого запуску в 1975 р., і наразі відомий як приклад преміального паперу.
Цього року Інтернет-друкарня vizitka.com оновила парк друкарського устаткування. Маючи тривалу практику роботи з устаткуванням одного бренда, компанія вирішила спробувати дещо інше та встановила ЦДМ Ricoh Pro™ С7500. Про роботу друкарні та мотиви придбання ЦДМ Ricoh Pro™ С7500 ми поспілкувалися з керівницею Наталією Горєлкіною.
Молода друкарня InkColor Wave за два з невеликим роки пройшла шлях від стартапу, що працював на офісних БФП, до власника двох продуктивних систем друку, помітного на ринку. Це стало можливим завдяки грамотно обраній стратегії розвитку та підтримці партнера – Konica Minolta Ukraine.
Поява серії ЦДМ Xerox® PrimeLink® C9265/C9275/C9281 – це одна зі складових стратегії Reinvention, яку компанія запустила декілька років тому. Є всі підстави сподіватися, що машини оновленої серії – лише перший крок на шляху до більш тотального оновлення лінійки ЦДМ Xerox.
Платформа Connected Packaging збагачує друковане паковання мультимедійними можливостями за допомогою штучного інтелекту. Приклад застосування у секторі побутової електроніки продемонстрував далекосяжний потенціал для власників брендів і споживачів.
У неділю, 23 березня, виповнюється п’ять років з моменту першого оголошення локдауну тодішнім прем’єр-міністром Великої Британії Борисом Джонсоном, щоб уповільнити поширення Covid. Printweek досліджує наслідки для сучасної поліграфічної галузі.
Оскільки друкарні прагнуть урізноманітнити пропозицію своєї продукції, рекламна продукція часто викликає інтерес. Але багато з цих товарів надходять — цілком або частково — з країн, на товари з яких тепер діють мита. Хайді Толлівер-Вокер на whattheyth!nk.com підсумовує вебінар Print + Promo Marketing із лідерами рекламної галузі США на тему тарифів та їхній вплив на ситуацію.