Платформа Connected Packaging збагачує друковане паковання мультимедійними можливостями за допомогою штучного інтелекту. Приклад застосування у секторі побутової електроніки продемонстрував далекосяжний потенціал для власників брендів і споживачів.
У неділю, 23 березня, виповнюється п’ять років з моменту першого оголошення локдауну тодішнім прем’єр-міністром Великої Британії Борисом Джонсоном, щоб уповільнити поширення Covid. Printweek досліджує наслідки для сучасної поліграфічної галузі.
Оскільки друкарні прагнуть урізноманітнити пропозицію своєї продукції, рекламна продукція часто викликає інтерес. Але багато з цих товарів надходять — цілком або частково — з країн, на товари з яких тепер діють мита. Хайді Толлівер-Вокер на whattheyth!nk.com підсумовує вебінар Print + Promo Marketing із лідерами рекламної галузі США на тему тарифів та їхній вплив на ситуацію.
На початку 2024 року ТОВ «САНЛАЙТ-ЕКСІМ» зробила перші кроки у створенні власної виробничої ділянки з широкоформатного друку: було інстальовано рулонні УФ-принтер Mimaki UJV100-160 Plus, екосольвентний принтер Mimaki JV100-160B, різальний плотер Mimaki CG130АR, ламінатор Mefu. Того ж року компанія придбала плоскодрукарський УФ-плотер Mimaki JFX200-2513 ЕХ, ріжучий плотер з плоским робочим столом iEcho BK1312. На початку 2025 року виробничий парк поповнився екосольвентним принтером Mimaki SWJ320EA. Приголомшливе зростання! Керівники компанії вважають, що наразі в українському рекламному бізнесі є чудові можливості, й сповнені сміливих планів щодо подальшого розвитку!
Konica Minolta представила виробничі друкарські машини нового покоління AccurioPress C14010S/ C14010 та AccurioPress C12010S/С12010. Ці інноваційні друкарські машини мають приголомшливу якість друку, високу швидкість і незрівнянну універсальність, що дає змогу друкарням розкрити більше можливостей у цифровому друці. Вперше машини серії AccurioPress C14010S/C14010 та AccurioPress C12010S/С12010 представили на виставці Printing United у США. Наприкінці минулого року з’явилися фотографії з японського заводу, звідки було відправлено першу партію цих машин. Потім їх почали демонструвати на виставках – в Іспанії, Франції, Індії. Тепер про випуск машин офіційно оголосила Konica Minolta Business Solutions Europe.
Компанія «Тотем» з Дніпра має унікальний бізнес. Компанія пропонує своїм клієнтам ЦДМ Ricoh та післядрукарське обладнання iEcho, Morgana, Plockmatic, Uchida тощо. І, крім того, сама надає послуги з друку та післядрукарської обробки продукції представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ та післядрукарському устаткуванні виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.
Незважаючи на мільярди, інвестовані в рішення ШІ по всьому світу, залишається основна перешкода: співробітники не розуміють, як ефективно використовувати ці інструменти. Без належного керівництва компанії ризикують зупинити впровадження, марно витрачати інвестиції та не здатні повністю реалізувати потенціал ШІ.
ТОВ «ЮВІ СІСТЕМС» здійснило першу інсталяцію ЦДМ для друку самоклейних етикеток та гнучкого паковання малими та середніми накладами Dilli Neo Picasso Plus в Україні в одній з київських друкарень.
Koenig & Bauer заявила, що завершила 2024 ф.р. «історично вдалим останнім кварталом», як і планувалося в умовах складного глобального економічного ринкового середовища, на основі своїх попередніх неаудованих цифр. Німецький виробник досяг усіх цілей, визначених ним у листопаді 2024 року, які були потрібні для виконання оновленого прогнозу на весь рік, йдеться в заяві компанії вчора ввечері (26 лютого).
Тривалий час у напрямку цифрового друку друкарня SVM відстоювала позиції, що краще друкувати менше, але дорожче. Проте логіка розвитку друкарського ринку України вплинула на те, що заснована братами Сергієм та Володимиром Мамоновими друкарня доповнила можливості друку рідким тонером за технологією ElectroInk цифровим тонерним друком, зробивши ставку на обладнання Ricoh. І як казав свого часу Сергій Мамонов саме цей бренд вчасно з’явився на ринку, бо власники інших ЦДМ, на думку підприємця, долучилися до обвалення цін на ринку цифрового друку, крім того, ЦДМ Ricoh концептуально відрізнялися від устаткування конкурентів. Одним словом, засновникам SVM ці машини «зайшли», і друкарня з 2017 року робить на них ставку. Останнім придбанням стала ЦДМ Ricoh Pro™ С7500.