STARWAY PRINT — НОВА ЗІРКА НА ПОЛІГРАФІЧНОМУ РИНКУ

2025-07-21
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 243

У сучасному світі стрімко розвиваються цифрові технології. Вони швидко проникають в усі сфери бізнесу та комунікацій. Багато традиційних способів передачі інформації поступово втрачають актуальність і вже не користуються таким попитом, як раніше, однак попри це, поліграфія залишається найдієвішим та найпотрібнішим інструментом для втілення ідей.

Подробнее...


Epson святкує 50-річчя бренду

2025-06-14
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 184

Seiko Epson Corporation («Epson») повідомила, що бренд Epson відсвяткував своє 50-річчя 12 червня 2025 року. Довговічність та успіх бренду Epson стали можливими завдяки підтримці клієнтів та лояльності до продуктів і послуг компанії. На честь 50-річчя Epson переглянула значення бренду та прагнуттиме дарувати сюрпризи та захоплення, які перевершують очікування клієнтів. Логотип 50-річчя Epson виражає вдячність усім та рішучість продовжувати бути брендом, якому довіряють у всьому світі.

Подробнее...


Чому паковання лімітованих міцних напоїв є ключем до унікальності

2025-05-30
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 177

Оскільки цифрова трансформація відкриває нові горизонти в дизайні та виробництві, можливості для інновацій у сфері розкішного паковання ще ніколи не були такими великими. Технології забезпечують точність, послідовність та масштабованість — це життєво важливі інструменти для втілення творчих задумів у життя. Але для преміальних міцних напоїв інновації ніколи не мають відбуватися за рахунок характеру.

Подробнее...


Що означають тарифи для індустрії рекламної продукції?

2025-04-17
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 261

Оскільки друкарні прагнуть урізноманітнити пропозицію своєї продукції, рекламна продукція часто викликає інтерес. Але багато з цих товарів надходять — цілком або частково — з країн, на товари з яких тепер діють мита. Хайді Толлівер-Вокер на whattheyth!nk.com підсумовує вебінар Print + Promo Marketing із лідерами рекламної галузі США на тему тарифів та їхній вплив на ситуацію.

Подробнее...


Потужний четвертий квартал для K&B забезпечує досягнення мети на 2024 рік

2025-03-05
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 483

Koenig & Bauer заявила, що завершила 2024 ф.р. «історично вдалим останнім кварталом», як і планувалося в умовах складного глобального економічного ринкового середовища, на основі своїх попередніх неаудованих цифр. Німецький виробник досяг усіх цілей, визначених ним у листопаді 2024 року, які були потрібні для виконання оновленого прогнозу на весь рік, йдеться в заяві компанії вчора ввечері (26 лютого).

Подробнее...


Head Group зміцнює парк обладнання цифрового друку і планує запровадити напрямок рулонної цифрової етикетки

2025-02-25
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 414

У діяльності рекламно-виробничої компанії Head Group (HEAD) цифровий друк посідає дедалі  важливіше значення. Відчутне зростання напрямку почалося під час епідемії COVID 19, динаміка  зберігається й тепер. До звичних меню та каталогів у номенклатурі додалися етикетки (основний напрямок для Head Group сьогодні) та малотиражне паковання.За напрямком цифрового друку компанія має майже 12-річний досвід, а починаючи з 2016 р. працює  на устаткуванні Xerox.

Подробнее...


175 років Heidelberger Druckmaschinen: компанія починає ювілейний рік зі стратегії зростання

2025-01-10
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 375

Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) вступає в свій ювілейний 2025 рік зі стратегією зростання: 11 березня 2025 року виповнюється 175 років від дня заснування компанії. Те, що було розпочато понад півтора століття тому як дзвоноливарне виробництво у Франкенталі в регіоні Пфальц у Німеччині, відтоді перетворилося на провідну світову технологічну компанію та постачальника комплексних рішень для друкарень і пакувальних виробництв.

Подробнее...


Компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) спільно з виробничою радою та IG Metall прийняли план на майбутнє щодо підвищення конкурентоспроможності заводу у Віслох-Вальдорфі

2024-12-30
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 381

Цей план дозволить скоротити витрати на персонал більш ніж на €100 млн впродовж наступних трьох фінансових років за допомогою різних заходів і таким чином не лише підвищити ефективність витрат, але й зробити інвестиції можливими. Угода набуває чинності з негайним терміном до 31 грудня 2028 р, а також включає гарантію на 3500 співробітників, інвестиції в територію.

Подробнее...


Helvetica Publishing Group і «ТАКИБУК» відроджують традиції друкарства у західній частині України

2024-11-21
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 941

До складу Helvetica Publishing Group входять чимало юридичних осіб: видавничий дім «Гельветика», видавництво «Юридика», видавництво «Азіатика», видавництво «Олді+», видавництво «Університетська книга», українсько-польське видавництво «Liha-Pres», видавництво «Молодий вчений», латвійське видавництво «Baltija Publishing», громадська організація «Центр українсько-європейського наукового співробітництва», Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, книжкова друкарня «ТАКИБУК», TAKIBOOK Drukarnia Ksiazek Polska.

Подробнее...


Xerox: переосмислення стратегії та участь у Rex/T-Rex

2024-09-03
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 785

Напередодні виставки Rex/T-Rex генеральний директор Xerox Україна Андрій Подгорнов та керівник напряму продажу промислових систем друку компанії Xerox Україна Ігор Холод розповіли нашому виданню, чого очікувати від компанії найближчим часом, а також про те, з чим компанія Xerox-Україна разом з Платиновим партнером «Мегапринт» йдуть на провідну та єдину виставку друкарської індустрії в Україні.

Подробнее...