Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Цифровий друк, Новини поліграфії, Майбутнє поліграфії
Seiko Epson Corporation («Epson») повідомила, що бренд Epson відсвяткував своє 50-річчя 12 червня 2025 року. Довговічність та успіх бренду Epson стали можливими завдяки підтримці клієнтів та лояльності до продуктів і послуг компанії. На честь 50-річчя Epson переглянула значення бренду та прагнуттиме дарувати сюрпризи та захоплення, які перевершують очікування клієнтів. Логотип 50-річчя Epson виражає вдячність усім та рішучість продовжувати бути брендом, якому довіряють у всьому світі.
Оскільки цифрова трансформація відкриває нові горизонти в дизайні та виробництві, можливості для інновацій у сфері розкішного паковання ще ніколи не були такими великими. Технології забезпечують точність, послідовність та масштабованість — це життєво важливі інструменти для втілення творчих задумів у життя. Але для преміальних міцних напоїв інновації ніколи не мають відбуватися за рахунок характеру.
Цього року Інтернет-друкарня vizitka.com оновила парк друкарського устаткування. Маючи тривалу практику роботи з устаткуванням одного бренда, компанія вирішила спробувати дещо інше та встановила ЦДМ Ricoh Pro™ С7500. Про роботу друкарні та мотиви придбання ЦДМ Ricoh Pro™ С7500 ми поспілкувалися з керівницею Наталією Горєлкіною.
Молода друкарня InkColor Wave за два з невеликим роки пройшла шлях від стартапу, що працював на офісних БФП, до власника двох продуктивних систем друку, помітного на ринку. Це стало можливим завдяки грамотно обраній стратегії розвитку та підтримці партнера – Konica Minolta Ukraine.
Поява серії ЦДМ Xerox® PrimeLink® C9265/C9275/C9281 – це одна зі складових стратегії Reinvention, яку компанія запустила декілька років тому. Є всі підстави сподіватися, що машини оновленої серії – лише перший крок на шляху до більш тотального оновлення лінійки ЦДМ Xerox.
У неділю, 23 березня, виповнюється п’ять років з моменту першого оголошення локдауну тодішнім прем’єр-міністром Великої Британії Борисом Джонсоном, щоб уповільнити поширення Covid. Printweek досліджує наслідки для сучасної поліграфічної галузі.
Оскільки друкарні прагнуть урізноманітнити пропозицію своєї продукції, рекламна продукція часто викликає інтерес. Але багато з цих товарів надходять — цілком або частково — з країн, на товари з яких тепер діють мита. Хайді Толлівер-Вокер на whattheyth!nk.com підсумовує вебінар Print + Promo Marketing із лідерами рекламної галузі США на тему тарифів та їхній вплив на ситуацію.
На початку 2024 року ТОВ «САНЛАЙТ-ЕКСІМ» зробила перші кроки у створенні власної виробничої ділянки з широкоформатного друку: було інстальовано рулонні УФ-принтер Mimaki UJV100-160 Plus, екосольвентний принтер Mimaki JV100-160B, різальний плотер Mimaki CG130АR, ламінатор Mefu. Того ж року компанія придбала плоскодрукарський УФ-плотер Mimaki JFX200-2513 ЕХ, ріжучий плотер з плоским робочим столом iEcho BK1312. На початку 2025 року виробничий парк поповнився екосольвентним принтером Mimaki SWJ320EA. Приголомшливе зростання! Керівники компанії вважають, що наразі в українському рекламному бізнесі є чудові можливості, й сповнені сміливих планів щодо подальшого розвитку!
Компанія «Тотем» з Дніпра має унікальний бізнес. Компанія пропонує своїм клієнтам ЦДМ Ricoh та післядрукарське обладнання iEcho, Morgana, Plockmatic, Uchida тощо. І, крім того, сама надає послуги з друку та післядрукарської обробки продукції представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ та післядрукарському устаткуванні виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.
Незважаючи на мільярди, інвестовані в рішення ШІ по всьому світу, залишається основна перешкода: співробітники не розуміють, як ефективно використовувати ці інструменти. Без належного керівництва компанії ризикують зупинити впровадження, марно витрачати інвестиції та не здатні повністю реалізувати потенціал ШІ.