При цьому контури зображення виходять чіткішими, ніж при створенні рельєфу традиційним способом за допомогою замовних відливних форм. Точне нанесення декількох шарів лаку за один прохід дає змогу отримати тактильний ефект. Новий метод дозволяє задруковувати великі площі, в т.ч. градієнтами, які потрібні для логотипів брендів.

Кольорові елементи у поєднанні з фактурними лаками створюють яскраві візуальні ефекти. Всі етапи виконуються на одній друкарській машині. Точність позиціонування та переміщення предмета для друку забезпечується серводвигунами.

Koenig & Bauer і Marabu розробили також спеціальний лак для скла з потрібними друкованими властивостями.

За словами виробників, висока точність друку дозволяє створювати надзвичайно складні й елегантні дизайни на скляних флаконах для парфумів, склянках і пляшках для напоїв. При цьому забезпечуються чудова різкість контурів, відтворення надзвичайно дрібних текстур і деталей, кольорових і прозорих малюнків на опуклих та ввігнутих поверхнях.

Тестування довело стійкість зображення до миття в посудомийній машині (500 циклів у промисловій посудомийній машині та 50 циклів — у побутовій), а також стійкість до хімічних речовин і стирання відповідно до стандартів. Лак підходить для вторинної переробки: він повністю окислюється, коли скляний виріб плавиться для повторного використання.

Технологія стане альтернативою традиційному способу виливки з замовних форм, який дуже дорогий при випуску невеликих партій скляної тари з рельєфом.