Операційний грошовий потік негативний: −€879 млн (€308 млн роком раніше), на нього вплинуло хеджування цін на енергію. У компанії зазначають, що зростання ф’ючерсів на енергію було безпрецедентним, у короткостроковій перспективі це позначилося на операційному потоці коштів, при цьому UPM Energy має потенціал для хорошої прибутковості. Відпускні ціни зросли у всіх сферах діяльності і більш ніж компенсували негативний вплив змінних витрат, що зросли. Успішно реалізуються проєкти трансформаційного зростання в Уругваї та Німеччині. У травні UPM оголосила про покупку AMC AG, що сприятиме подальшому зростанню та появі нових продуктових сегментів UPM Raflatac.
У червні UPM оголосила про продаж фабрики Streyremuhl в Австрії з метою адаптації виробництва газетного паперу до ємності ринку та забезпечення конкурентоспроможності компанії у довгостроковій перспективі. За підсумками півріччя продажі зросли на 10% до €5,07 млрд (€4,62 млрд у І півріччі 2021 р.). Порівняний показник EBIT зріс на 13% і склав €664 млн, 13,1% від продажів.
Чистий борг збільшився до €2,69 млрд (€750 млн в аналогічному періоді попереднього року), відношення чистого боргу до EBITDA склало 1,42 (0,49). Істотна частина цього збільшення тимчасова, пов’язана з хеджуванням на непередбачуваному ринку енергії.
Страйк у Фінляндії вплинув на обсяги виробництва та постачання, особливо в целюлозно-паперовій промисловості та виробництві біопалива. У квітні UPM та профспілка працівників паперової промисловості домовилися про перші в історії колективні трудові угоди для конкретних бізнесів, і страйк припинився.
Збільшення квартального обсягу продажів на 7% та зростання операційного прибутку на 26% президент і виконавчий директор UPM Юссі Песонен вважає значним досягненням, особливо з урахуванням того, що виробництва працювали на повну потужність лише один місяць. У планах компанії — досягнення нового рекордного показника прибутковості за підсумками року.
Обсяг грошових фондів та невикористаних цільових кредитних коштів наприкінці II кварталу досяг €1,5 млрд. У липні ліквідність була підвищена за рахунок двох нових кредитних ліній, що забезпечує стабільність у світлі поточних інвестицій у перетворення бізнесу та непередбачуваності на ринку.
Значна невизначеність, про яку говорить Песонен, пов’язана з ситуацією в Україні, пандемією, що триває, зростанням європейської та світової економіки, цінами на енергоносії та наявністю їх у Європі, складнощами на сировинних та логістичних ринках. У UPM очікують, що у II півріччі у більшості бізнесів компанії змінні витрати та відпускні ціни будуть вищими, ніж у I півріччі.
UPM продовжить управляти прибутковістю за допомогою ціноутворення, оптимізувати асортимент своєї продукції, зосередиться на ефективності використання активів та вживатиме всіх потрібних заходів для управління змінними та постійними витратами.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

