Автор проєкту, депутат Київради Георгій Зантарая зазначив, що проєкт допоможе ринку стати відкритим, а всі бажаючи зможуть брати участь у торгах на платформі Prozorro.
«Вибороти право розмістити рекламні засоби можна буде, запропонувавши найвищу ціну, яка йтиме напряму до міського бюджету. Впровадження такого рішення може принести міському бюджету сотні мільйонів гривень», — йдеться у повідомленні.
Раніше розміщення всіх бордів у Києві приносило бюджету близько 1,5 млн гривень на рік, що дуже мало як для реклами у місті.
Бюджетна комісія Київради майже одноголосно підтримала проєкт рішення, який може кардинально змінити правила гри на рекламному ринку столиці. Це допоможе збільшити надходження до бюджету міста. Про це повідомляє рішення комісії.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

