«Нестійкість на целюлозно-паперових ринках нагадує про важливість довгострокового стратегічного плану щодо диверсифікації у енергетичний і пакувальний сегменти, зберігаючи сильні позиції на целюлозно-паперових ринках. Ми інтенсивно працюємо над розвитком можливостей майбутнього зростання відповідно до стратегії 4P», — говорить Міхал Ярчинський, президент правління Arctic Paper SA.
Нижчий результат викликаний значно нижчим рівнем доходів, який становитиме приблизно zł 836 млн (~zł 1,3 млрд у 2 кв. 2022 р.): це є результатом загального економічного спаду та скорочення запасів клієнтами. Arctic Paper зосереджена на прибутковості, а виробничий процес адаптований впродовж останніх років, щоб характеризуватися високим ступенем ефективності витрат, що дає змогу компанії протистояти слабкішому ринку.
            
        
            
 


 Передплата на журнал Print+
 Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
 Наші послуги для поліграфістів
 Передплата на Print+
 "Друкуймо разом" у Telegram
 "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

