Мережа магазинів Rewe також більше не має газет з рекламою. Продовольча компанія рекламує свою продукцію лише в цифровому форматі. Чи підуть їхнім шляхом Aldi, Lidl, Kaufland, Netto, відмовившись від паперової реклами?
Aldi Nord (якому належить Aldi Polska) все ще користується своїми добре відомими рекламними брошурами. Паперова газета є важливою і невід’ємною частиною планування покупок, – відповів на запитання дискаунтер. Однак Aldi Nord також дедалі більше покладається на цифрові брошури, власний веб-сайт і додаток для клієнтів.
Kaufland продовжує рекламувати свої товари на папері. «Наша брошура для клієнтів є важливою частиною рекламної стратегії», – заявив представник супермаркету.

Рекламна брошура все ще буде доступна в друкованому вигляді, але клієнти Kaufland також зможуть скористатися веб-сайтом і додатком, щоб переглянути пропозиції.