Перейшовши від формату Berliner, призначеного лише для передплатників, який друкує Newsquest, до видання у журнальному стилі A4, газета тепер доступна по всій Великобританії початковим накладом 10 000 прим. у газетних кіосках.

Перехід до роздрібної торгівлі є символом амбітної стратегії Byline Times, підкріпленої 25% річним розвитком як інді-видання, що завоювало 30 000 передплатників завдяки висвітленню політики Великобританії.

Це перша роздрібна газета у Великобританії з 2016 року.

Хардіп Матару, редактор: «Занадто довго Великобританії не вистачало справжньої незалежної та дослідницької газети, що б розкопувала питання, в які відома преса не може або не хоче вникати. Ми надаємо читачам спонукальні до роздумів звіти, аналітику та культурні голоси, які дають їм змогу прийняти власну думку щодо деяких із найбільших проблем сьогодення, й запуск газети в роздрібну торгівлю — знаковий момент для Byline Times».

Газета уклала біржові угоди з приблизно 1500 незалежними газетними кіосками, 600 магазинами WH Smith і 50 філіями Waitrose, а також веде переговори з іншими продавцями. Для друку нової версії Byline Times залучила компанію екологічного друку Blackmore Press із Дорсета. Перше видання ф. A4 надруковано на аркушевій машині Komori GL540 Advance (обкладинка) і рулонній машині Solna/Global G150 (без сушарки) із чотирма баштами та 630 мм рубкою.

За словами Ендрю Роббінса, керуючого директора фірми, Byline Times звернулася до Blackmore Press за рекомендацією. Він сказав Printweek: «Ми є однією з найбільших незалежних газетних друкарень у Великій Британії, що пропонує бульварні видання та газети ф. А4, надруковані на екологічних друкарських машинах і підтверджені нашими екологічними сертифікатами».

Перший роздрібний наклад щомісячного видання мав значний успіх, тому замовник та друкарня почали обговорювати, чи може це збільшити майбутні наклади.

Стівен Колгрейв, співзасновник Byline Times, сказав Printweek, що перехід у роздрібну торгівлю є важливою частиною стратегії газети, спрямованої на відхід від присутності переважно у соціальних мережах: «Ми хотіли вийти на широку аудиторію, мати більший вплив і залучити більше читачів. Насправді вони не прагнуть бути у владі алгоритмів – «застарілий» спосіб потрапити в магазини та газетні кіоски дає нам незалежність».

Колгрейв додав, що партнерство з Blackmore було надзвичайно приємним: «Вони були фантастичними. У них кваліфікований дизайнер, який працював з нашим власним дизайнером, щоб допомогти адаптуватися до нового формату. Нам дуже сподобався процес».