Створений у співпраці з Boundless Brand Design, щоб відзначити глибокий зв’язок між мистецтвом дистиляції джину та ботанікою, а також унікальний шарм бренду Hendrick’s, лімітований набір складається з пляшки джину Hendrick’s Original об’ємом 70 ккал у вінтажній лійці.
Банка виготовлена з харчових матеріалів, що гарантує її повну функціональність та багаторазове використання. Це означає, що споживачі можуть використовувати її для вирощування огірків, щоб закусувати ними джин, або для будь-чого іншого, що вони забажають.
Лімітований набір доступний ексклюзивно у світовій туристичній роздрібній торгівлі з травня 2025 до літа 2025 року, що стане центральним елементом стратегії бренду, спрямованої на подарунки та проведення соціальних заходів.
Він представлений у таких аеропортах: Лондон Хітроу, Лондон Гатвік, Лутон, Дублін, Париж Шарль де Голль, Мадрид, Барселона, Лісабон, Сінгапур Чангі, Франкфурт, Мюнхен, Берлін, Гамбург, Амстердам Схіпхол, Гонконг, Китай, Делі, Мумбаї, Нью-Йорк JKF, Лос-Анджелес, Маямі, Мельбурн та Сідней.
Пол Гамільтон, керівник відділу продажів та маркетингу Hunter Luxury, був у захваті від готового продукту, сказавши: «Цей проєкт є джерелом гордості для команди Hunter Luxury. Тісно співпрацюючи з Boundless Brand Design та Hendrick’s, ми використали наш досвід у матеріалах, інженерії та управлінні ланцюгами постачань, щоб втілити креативне бачення в життя. Ми вдячні Hendrick’s за довіру.
Кожен елемент створений з винятковою ретельністю та увагою до деталей, в результаті чого ми всі можемо пишатися готовим продуктом. Ми віримо, що паковання може бути набагато більшим, ніж просто функціональним виробом, який одразу потрапляє у сміттєвий кошик, і Whimsical Watering Can втілює це переконання. Окрім того, що це рішення розповідає унікальну історію про ботанічні корені джину, воно може використовуватися знову і знову майже у будь-який спосіб, який лише може уявити собі споживач».
Банки виготовлені з оцинкованої сталі та елементів з нержавіючої сталі, зварених разом для забезпечення водонепроникності. Потім їх покрили порошковою фарбою чорного кольору, що відповідає культовим чорним пляшкам, якими відомий Hendrick’s. Фірмова увага Hunter Luxury до деталей проявляється у витонченому рельєфному дизайні елегантної перфорованої металевої золотої троянди, прикріпленої до кінця носика.
Незважаючи на свій «сільський» та простий вигляд, кінцевий продукт потребував складного виробничого процесу.