У поєднанні з моделлю «повернення в магазин» через автомати зворотного продажу (RVM), цифрова система дасть споживачам можливість отримати заставу через звичну інфраструктуру сортування сміття біля дому. Це означає менше клопоту з транспортуванням тари й більше зручності.
Переваги цифрового підходу обговорюються вже давно — понад 60 компаній, включно з Co-op та Ocado Retail, торік закликали включити його до законодавства DRS (Deposit Return Scheme — це система заставного повернення тари).
Створення національної RVM-інфраструктури — дороге та екологічно складне завдання навіть для Уельсу. На форумі у Вестмінстері 18 липня Енді Ріс із уряду Уельсу сказав, що цифровий варіант «відкриває шлях до інновацій та гнучкості», адже вже існує 1,2 млн пунктів повернення — наші домівки.
Д-р Адам Рід із SUEZ також підняв питання, чому решта Великобританії досі ігнорує цифрові рішення в DRS.
Тепер мешканці Уельсу зможуть сканувати QR-коди на пляшках через мобільний застосунок і просто класти тару у своє звичне сміття для переробки — депозит буде зараховано. Решта Великої Британії все ще зосереджена виключно на традиційній моделі.
Уельс довів ефективність цифрової моделі ще у 2021 році: під час пілоту в графстві Конві 90% зареєстрованих домогосподарств сканували щонайменше 4 пляшки за 4 тижні.
Ocado Retail у 2023 р. показала масштабованість рішення, коли споживачі отримали 20 000 бонусів по 20 пенсів за використання QR-кодів Polytag.
Аліс Реклі, CEO Polytag: «Це прорив, за який ми боролися з 2018 року. Сміливе рішення Уельсу впровадити цифровий підхід — не просто прогресивне, воно змінює правила гри. Уряд продемонстрував, як зробити переробку розумнішою, зручнішою і вигіднішою для всіх».