За словами Марка Ґівса, директора з продажів і маркетингу Color-Logic, поєднання Domino N730i та інструментів Color-Logic відкриває друкарням нові можливості: інтеграцію металізованих ефектів, насичених кольорів та унікальних візуальних елементів у виробництво етикеток.

Це сприяє розширенню портфеля преміальних продуктів, залученню нових клієнтів, збільшенню прибутковості та забезпечує швидке й гнучке виробництво без втрати якості. Для брендів це означає чіткішу диференціацію на ринку та посилення впізнаваності продукції.

Domino — провідний виробник цифрових друкарських та ідентифікаційних рішень. Заснована 47 років тому, компанія має штаб-квартиру у Великій Британії та Північній Америці (Гурні, Іллінойс), 25 дочірніх підприємств, представництва у понад 120 країнах і понад 3000 співробітників по всьому світу.