BCI аналізує весь клієнтський контент підприємства, використовуючи машинне навчання для обробки мільйонів документів за секунди. Це дозволяє виявляти тренди, усувати дублювання, оптимізувати структуру та консолідувати документи.
Основні можливості BCI:
- економія витрат через оптимізацію розсилок і друкованих матеріалів;
- поліпшений клієнтський досвід завдяки персоналізації та зручним форматам;
- інтелектуальний аналіз і рекомендації на основі великих обсягів даних;
- оцінка та підтримка цифрової трансформації;
- спрощення процесів через стандартизацію й уніфікацію контенту;
- контроль і відповідність вимогам, уніфіковане повідомлення бренду.
«BCI пропонує комплексне рішення для досягнення цілей клієнтів: від скорочення витрат до цифрової трансформації та персоналізованих взаємодій», — зазначив Браян Кокс, віцепрезидент IT у RRD.
Дослідження RRD показало, що клієнтів дратують затримки у надсиланні документів, надмірна деталізація та різні формати листів. BCI вирішує ці проблеми, забезпечуючи стандартизацію та прозорість усіх комунікацій.