BCI аналізує весь клієнтський контент підприємства, використовуючи машинне навчання для обробки мільйонів документів за секунди. Це дозволяє виявляти тренди, усувати дублювання, оптимізувати структуру та консолідувати документи.

Основні можливості BCI:

  • економія витрат через оптимізацію розсилок і друкованих матеріалів;
  • поліпшений клієнтський досвід завдяки персоналізації та зручним форматам;
  • інтелектуальний аналіз і рекомендації на основі великих обсягів даних;
  • оцінка та підтримка цифрової трансформації;
  • спрощення процесів через стандартизацію й уніфікацію контенту;
  • контроль і відповідність вимогам, уніфіковане повідомлення бренду.

«BCI пропонує комплексне рішення для досягнення цілей клієнтів: від скорочення витрат до цифрової трансформації та персоналізованих взаємодій», — зазначив Браян Кокс, віцепрезидент IT у RRD.

Дослідження RRD показало, що клієнтів дратують затримки у надсиланні документів, надмірна деталізація та різні формати листів. BCI вирішує ці проблеми, забезпечуючи стандартизацію та прозорість усіх комунікацій.