Новою назвою виставок стане LOUPE, а першою виставкою під новим брендом буде LOUPE Americas 2026. Абревіатура LOUPE розшифровується як «Labels & Outer Packaging Embellishment» («Етикетки та облагородження зовнішнього пакування») й відображає розширення тематики виставок.

Також на думку організаторів «лупа» є незамінним інструментом у друкарнях по всьому світу, тому концепція LOUPE покликана відображати високий рівень професіоналізму, уваги до деталей, майстерності та точності, що відрізняє сучасні друкарні. Цей крок також покликаний наочно продемонструвати перехід компанії до свого нового власника – групи Informa, яка придбала Labelexpo у Tarsus Group у 2023 році.

Нагадаємо, що вперше виставка Labelexpo була запущена в 1980 р. під назвою Labelex 80 у Лондоні (Великобританія), і в ній взяли участь 44 постачальники обладнання та матеріалів для етикеткової індустрії.