Ця технологія дає змогу надсилати друковані листівки автоматично — наприклад, коли клієнт не відповів кілька днів чи має день народження. Рішення інтегрується з будь-якою CRM, забезпечуючи персоналізований маркетинг у реальному часі.
У 2024 р. підрозділ автоматизації директ-мейлу зріс на 54,8%, що свідчить про високий попит на такі рішення.
AccurioJet 60000 друкує до 6 000 стор./год., забезпечуючи високу якість і виконання замовлень за добу.
«PostcardMania демонструє, як інновації у ПЗ та струминному друці підвищують ефективність клієнтів», — зазначив Френк Маллоззі, президент Konica Minolta IPP.
Партнерство компаній триває з 2016 року. Відтоді швидкість виробництва зросла на 46%, обсяг друку — на 292%, а дохід цифрового напряму — на 850%.
«AccurioJet 60000 — це не просто швидкість, це крок до нової ери персоналізованого, дано-орієнтованого маркетингу», — підкреслила Джой Джендуса, засновниця та CEO PostcardMania.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

