Ця технологія дає змогу надсилати друковані листівки автоматично — наприклад, коли клієнт не відповів кілька днів чи має день народження. Рішення інтегрується з будь-якою CRM, забезпечуючи персоналізований маркетинг у реальному часі.

У 2024 р. підрозділ автоматизації директ-мейлу зріс на 54,8%, що свідчить про високий попит на такі рішення.

AccurioJet 60000 друкує до 6 000 стор./год., забезпечуючи високу якість і виконання замовлень за добу.

«PostcardMania демонструє, як інновації у ПЗ та струминному друці підвищують ефективність клієнтів», — зазначив Френк Маллоззі, президент Konica Minolta IPP.

Партнерство компаній триває з 2016 року. Відтоді швидкість виробництва зросла на 46%, обсяг друку — на 292%, а дохід цифрового напряму — на 850%.

«AccurioJet 60000 — це не просто швидкість, це крок до нової ери персоналізованого, дано-орієнтованого маркетингу», — підкреслила Джой Джендуса, засновниця та CEO PostcardMania.