Інша справа – 11 нових сумок для знаменитої колекції Artycapucines, названої на честь вулиці Rue Neuve-des-Capucines, де LouisVuitton близько двох століть тому відкрив перший фірмовий магазин. Шкіряні аксесуари за мотивами популярної у світі моделі сумки Capucines Муракамі кастомізував психоделічними образами зі своєї культової добірки — квітами, грибами і щупальцями восьминога, що сміються, радіючи як дитина можливостям використовувати в роботі технології 3D-друку та дизайну, сучасні матеріали та способи обробки.
Приміром, модель Capucines BB Golden Garden частково прикрашена золотою фольгою, на моделі зі шкіри «під крокодила» надрукований автограф художника, а з однією з сумок у рожевому кольорі кавово дивиться око Містера Доба, переосмисленого японцем американського Міккі Мауса, що спочатку зображувався з оскалом.
«Louis Vuitton, як і я, значно покращили свою техніку. Тепер у мене в студії працює команда 3D-дизайнерів, тому ми можемо точно і детально обмінюватися виправленнями та доопрацюваннями між командою Louis Vuitton та моєю командою», — зазначив японець.
Презентація лінійки Artycapucines VII відбулася під час триденного ярмарку Art Basel Paris, у відреставрованій будівлі Гран-Пале: на парадних сходах перед входом у шоурум LV гостей зустрічав надувний восьминіг, ще один, вісім метрів заввишки, розташовувався всередині. Говорячи про історію колаборації, слід зазначити, що співпраці з Такасі Муракамі Louis Vuitton завдячує Марку Джейкобсу, який все й організував під час перебування креативним директором бренду два десятки років тому.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

