eComPack створено для сучасних Інтернет-магазинів і повністю складається з целюлозно-паперових матеріалів, що підлягають переробці та є біорозкладними. Рішення виключає пластик і наповнювачі для заповнення пустот, спрощує розпакування та зменшує вплив на довкілля.
На відміну від класичних технологій із сипкими наповнювачами та змішаними матеріалами, eComPack надійно фіксує вкладення без пластикових плівок, полегшуючи споживачам сортування та переробку відходів і допомагаючи ритейлерам досягати цілей сталого розвитку та вимог розширеної відповідальності виробника.
Менеджер із продажів Гленн Ізард підкреслює, що запатентований дизайн оптимізує процес пакування, скорочує відходи та посилює бренд, завдяки кастомізованій конструкції, що резонує з екосвідомими покупцями.
Компанія зазначає, що рішення вже привертає увагу британських ритейлерів, які шукають безпластикові альтернативи з високою продуктивністю. Зі зростанням e-commerce такі системи дають брендам конкурентну перевагу, зменшуючи відходи паковання й підвищуючи задоволеність клієнтів.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

