17 липня норвезький регулятор Datatilsynet заявив, що компанію оштрафують, якщо вона не усуне порушення конфіденційності, виявлені регулятором. До 4 серпня компанія мала довести регулятору, що розглянула проблему.
«З наступного понеділка застосовуватиметься щоденний штраф у розмірі 1 мільйона крон», — сказав Тобіас Джудін, керівник міжнародного відділу Datatilsynet.
Штраф діятиме до 3 листопада. Норвегія не є членом Європейського Союзу, але є частиною єдиного європейського ринку. Це дозволяє Datatilsynet передати своє рішення Європейській раді із захисту даних, й, якщо рада погодиться з рішенням норвезького регулятора, територіальну сферу дії його рішення щодо накладання штрафу може бути поширене на решту Європи. Datatilsynet ще не зробив цього кроку.
Раніше цього року Meta повідомляла, що серйозно розглядає відмову від платної політичної реклами. А минулого тижня корпорація заявила, що має намір почати запитувати згоду своїх користувачів з ЄС перш ніж дозволити компаніям націлювати на них рекламу, спираючись на те, що вони переглядають у Facebook та Instagram. Цей прогрес може зайняти кілька місяців.
Зміна пов’язана з наказом Уповноваженого із захисту даних Ірландії, головного регулятора Meta в ЄС, який вимагав від компанії переглянути правову основу націлювання реклами.
Для норвезького регулятора цей крок виявився недостатнім. Meta змусили негайно припинити обробку персональних даних користувачів з Норвегії, поки цей механізм згоди не запрацює.