Новий регламент ЄС передбачає, що всі ігристі та ароматизовані вина, вироблені з 8 грудня 2023 р., будуть забезпечені інформацією про харчову цінність та переліками інгредієнтів. Вперше в харчовій промисловості ця інформація також може бути доступна за допомогою QR-коду.

Таким чином, інформація може бути своєчасно доступна за допомогою так званих електронних етикеток, щоб відповідати правовій базі Постанови про харчову цінність. Ще однією великою перевагою електронних етикеток є те, що дані відображаються на мобільному телефоні відповідною мовою. Це позбавляє експортерів вина потреби перекладати таблиці харчової цінності.

Marzek Etiketten+Packaging, австрійський лідер на ринку етикеток для вин, і Bottlebooks, єдиний постачальник глобальних систем управління даними про продукцію спеціально для виноробної промисловості та напоїв, тепер розробили надзвичайно просте та практичне рішення для цього. Під час виготовлення винних етикеток QR-код створюється компанією Marzek Etiketten+Packaging і виготовляється в один етап.

Кожен QR-код також є цифровим посиланням GS1, яке використовується для створення товарів з веб-доступом і містить глобальний номер товару (скорочення від Global Trade Item Number) для унікальної ідентифікації в усьому світі. Після цього виробники отримають посилання від Marzek, за яким вони зможуть додати інформацію до електронної етикетки Bottlebooks дуже простим і юридично відповідним способом.

Під час виготовлення винних етикеток QR-код створюється компанією Marzek Etiketten+Packaging і виготовляється в один етап. Кожен QR-код також є цифровим посиланням GS1, яке використовується для створення товарів з веб-доступом і містить глобальний номер товару (скорочення від Global Trade Item Number) для унікальної ідентифікації в усьому світі. Після цього виробники отримають посилання від Marzek, за яким вони зможуть додати інформацію до електронної етикетки Bottlebooks дуже простим і юридично відповідним способом.