«Флексографія була і завжди буде нашою основою. Але зі зростанням нам потрібно більше місця – не за рахунок заміни того, що ми маємо, а за рахунок розширення, – зазначив президент FTA Натан Рідноуер. — Флексографія залишається основою нашої місії, але ми також надаємо можливість стати частиною нашої спільноти тим, хто займається цифровим, гібридним та гофродруком».
Розширення відбувається у той час як флексографія продовжує домінувати у сфері друку паковання, становлячи, згідно з нещодавнім дослідженням Smithers 52,6% від загального обсягу. Однак FTA визнає зростання цифрових та інших технологій друку на світовому ринку паковання та етикеток вартістю $500 млрд. Цей новий напрямок став результатом активної взаємодії з членами асоціації за допомогою опитування та переговорів.
Керівництво Ради директорів зміцнило це бачення під час наради зі стратегічного розвитку, визначивши цілі на найближчі рік, п’ять і десять років. Йдеться про підвищену увагу до цифрового та гібридного контенту з метою збільшення частки цієї галузі як мінімум до 10% від загального доходу учасників впродовж наступного десятиліття. До 2035 року FTA планує стати провідним технічним ресурсом для друку на пакованні, що представляє переважну більшість друкарень та виробників галузі.
 
             
  
        


 Передплата на журнал Print+
 Передплата на журнал Print+ Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
 Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів Наші послуги для поліграфістів
 Наші послуги для поліграфістів Передплата на Print+
 Передплата на Print+ "Друкуймо разом" у Telegram
 "Друкуймо разом" у Telegram "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber
 "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

