На Labelexpo Europe 2025 (Стенд 3E23-3E29) компанії Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) і Gallus представлять нову главу у своєму баченні розумного, підключеного друку з дебютом двох нових машинних рішень.
1 липня Xerox завершила придбання американського виробника Lexmark, якого вона купила у Ninestar, PAG Asia Capital і Shanghai Shouda Investment Centre.
Ізраїльська газета повідомила, що HP розглядає можливість придбати Landa Digital Printing, після того як компанія подала заяву про захист в суді через вихід акціонера.
Plockmatic Group підписала угоду про придбання Chr. Renz GmbH («Renz») у Німеччині, включно з дочірніми компаніями в Австралії, Аргентині, Великій Британії та Туреччині.
Платформа автоматизації прямих розсилок Lob представила третє щорічне дослідження State of Direct Mail: Consumer Insights Edition, яке виявило несподівану тенденцію: покоління Z та міленіали активно реагують на друковану рекламу й очікують від брендів більшої уваги.
Гігант паперової промисловості Antalis підписав обов’язкову угоду щодо придбання Club Groupe, Digital Printing France та Technical Digital Printing (TDP) – длязміцнення позицій на ринку в Європі. Угода була оголошена минулого тижня і залишається предметом звичайних умов.
13 червня 2025 року в Цюриху (Швейцарія) відбулася щорічна конференція Print Matters 2025, організована Intergraf і NOPA за участі Всесвітнього форуму друку та комунікацій (WPCF). Захід зібрав понад 100 представників поліграфічної галузі з більш ніж 27 країн. Він став важливою платформою для обговорення ключових тенденцій, викликів та перспектив галузі.
Компанія Canon, провідний виробник високоякісних флексографічних друкарських машин для друку на етикетках та картоні, оголосила про призначення нового керуючого директора компанії Edale — Лахлана Бердса.
Хоча цифрові платформи активно розвиваються, нові дослідження Two Sides Trend Tracker 2025 показують, що друковані матеріали залишаються важливими для споживачів, особливо у питаннях розуміння, довіри та навчання.
Siegwerk, один із провідних світових постачальників друкарських фарб і покриттів для пакування та етикеток, оголосив про приєднання до topac — інноваційного міжгалузевого альянсу, що об’єднує учасників ринку тютюнового паковання. Метою цієї незалежної платформи є сприяння обміну знаннями, поширення актуальних ринкових і технологічних оновлень, а також підтримка друкарів, переробників і власників брендів за допомогою передових практик і новітніх тенденцій.