Керівництво групи Flint

2024-04-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Після успішного завершення реструктуризації боргу Flint Group у вересні минулого року та створення нової ради директорів Стів Драйден повідомив раду про свій намір покинути Flint Group пізніше цього року. Правління зробить подальше оголошення щодо наступника Стіва в належний час. А поки Стів продовжуватиме виконувати обов’язки головного виконавчого директора, реалізовуючи успішну стратегію Flint Group за підтримки Ради директорів та Виконавчого комітету.

Подробнее...


«Ми — майбутнє друку» — Мімакі приділить увагу інноваціям, стійкості та інклюзивності на drupa 2024

2024-04-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mimaki Europe візьме участь у drupa разом зі своїми глобальними партнерами та головним брендом Mimaki Engineering Co. Ltd. Згідно зі слоганом drupa «Ми створюємо майбутнє», Mimaki використовує свій стенд, щоб продемонструвати інноваційний підхід до ринку друку під темою «Ми — майбутнє друку».

Подробнее...


Miraclon і Bobst зміцнюють стратегічне партнерство

2024-04-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Miraclon і Bobst зміцнили стратегічне партнерство: Miraclon визначено технологічним партнером у новому Центрі компетенції Bobst в Атланті. У Центрі, який офіційно відкрився 15 квітня, встановлено системи Flexcel NX і Flexcel NX Ultra Processing Solution для підтримки цілі Bobst щодо виробництва пластин, які максимізують продуктивність його машин.

Подробнее...


Konica Minolta та Fujifilm збираються створити спільне підприємство

2024-04-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta, Inc. та Fujifilm Business Innovation підписали меморандум про взаєморозуміння щодо початку техніко-економічного обґрунтування стратегічного альянсу в багатофункціональних принтерах (БФП), сегментах офісних і виробничих принтерів.

Подробнее...


Ситуація із замовленнями у друкарнях у Німеччині продовжує погіршуватися

2024-04-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Німецькі друкарні нині оцінюють поточну ситуацію на поліграфічному ринку не дуже позитивно. Згідно з опитуванням, проведеним Інститутом економічних досліджень (Ifo), лише 2% німецьких друкарень оцінили своє поточне ділове становище позитивно, 52% дали нейтральні оцінки та 46% компаній дали негативну картину ситуації.

Подробнее...


Epson представить низку новинок на drupa

2024-04-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Epson має намір продемонструвати на drupa низку нових рішень для промислового друку. Також буде показано нову концепцію прямого друку на об’ємних предметах з використанням роботизованого маніпулятора та друкувальних голівок, які переміщуються, повторюючи форму вигнутих предметів, таких як, наприклад, захисні шоломи.

Подробнее...


Koenig & Bauer Durst призначає Бенджаміна Бьоша на нову посаду директора з продажу

2024-04-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Бенджамін Бьош був призначений на нещодавно створену посаду директора з продажу компанії Koenig & Bauer Durst, світового лідера на ринку однопрохідних цифрових листових друкарських систем і систем програмного забезпечення для промисловості фальцювання картону та гофрокартону.

Подробнее...


Konica Minolta планує скоротити 2400 робочих місць

2024-04-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta впроваджує глобальні структурні реформи для досягнення цілей «Середньострокового бізнес-плану» на період з 2023 по 2025 ф.р. і сталого зростання після 2025 року, що вплине на 2400 робочих місць.

Подробнее...


Ендрю Сільвернейл – новий генеральний директор International Paper

2024-04-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Для мене велика честь і пишаюся тим, що я є частиною International Paper, сильної та стійкої компанії та сили добра в спільнотах у всьому світі, — говорить Ендрю Сільвернейл, новий генеральний директор International Paper. — Мене вразило багато речей, від клієнтів, які покладаються на основні продукти компанії, до основних цінностей, які є основою її культури та надзвичайної платформи сталого розвитку. Я хочу подякувати Правлінню за довіру до мене. Я з нетерпінням чекаю на тісну співпрацю з Правлінням і понад 39 000 співробітниками по всьому світу, оскільки ми продовжуємо реалізувати наше бачення бути однією з найуспішніших, стабільних і відповідальних компаній у світі».

Подробнее...


International Paper хоче придбати DS Smith

2024-04-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американська целюлозно-паперова компанія International Paper підтвердила намір придбати британську пакувальну компанію DS Smith. Запропонована угода передбачає придбання всіх акцій DS Smith, що перебувають в обігу, на загальну суму £5,72 млрд ($7,22 млрд).

Подробнее...