Вісім провідних технологічних компаній — Avery Dennison, CERM, CarbonQuota, Esko, Grafisk Maskinfabrik (GM), Kurz, Scribos та Xeikon — з гордістю оголошують про співпрацю в рамках проєкту The Label Trail, спеціальної екскурсійної програми, яка проходитиме під час виставки Labelexpo Europe 2025. Ініціатива пропонує відвідувачам повноцінне знайомство з усім сучасним процесом виробництва етикеток із акцентом на вимірювання вуглецевого сліду та сталість, автоматизацію й інноваційні рішення у сфері «розумного» паковання.
За перший квартал продажі зросли до €466 млн (порівняно з €403 млн торік), особливо завдяки позитивній динаміці в Європі та Азії.
Heidelberg виходить на ринок оборонної промисловості через стратегічне партнерство з Vincorion Advanced Systems GmbH, що спеціалізується на енергосистемах для критично важливих застосувань. У межах меморандуму про взаєморозуміння компанії домовилися про багаторічну співпрацю, яка має посилити промислові можливості та забезпечити стабільність постачань в оборонному секторі.
Epson здобула п’ять престижних нагород Pinnacle Product Awards 2025 від Printing United Alliance за свої професійні рішення у сфері друку. Ці відзнаки є найвищим визнанням у галузі, що відзначають продукти й технології, які підвищують якість, ефективність і продуктивність у поліграфії.
Amazon впроваджує нову позначку «Надруковано в Данстейблі, Велика Британія» на паперових книжках, виготовлених на своєму поліграфічному підприємстві в цьому місті. Так компанія визнає внесок регіону в британську видавничу індустрію.
Чотири десятки років виставка New Designers у Лондоні виконує роль старту у професію для випускників британських вишів із дипломом дизайнера. Щорічно через престижний презентаційний майданчик проходять до 2,5 тис. молодих фахівців із понад 100 академій та університетів з усіх регіонів Сполученого Королівства, представляючи на суд авторитетних експертів результати своєї творчості.
У віртуальних річних загальних зборів компанії Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) за 2024/2025 ф.р. взяли участь власники приблизно 27,5% акціонерного капіталу Heidelberg. У прямій трансляції правління компанії поінформувало акціонерів про стратегію компанії, фінансові показники за попередній фінансовий рік (з 1 квітня 2024 року по 31 березня 2025 року) та перспективи на майбутнє.
«Сальваторе, ти любиш сардини?» — «На футболках так, а так ні». Перефразовуючи відомий анекдот про Гоги та помідори, з яких ще не до кінця вичавлюють «сік» розхожого текстильного мема, можна поіронізувати на тему ажіотажу «з душком». Не так вже й важливо, хто першим відвернув ключ на консервній банці з рибним трендом: кажуть, початком всьому стала сумка від Bottega Veneta під назвою Sardine, у вигляді впізнаваного плетеного мішка із золоченою ручкою у формі сардини.
Німецька Heidelberg досягла угоди з Polar Group про придбання технологій, інтелектуальної власності та прав на бренд Polar Mohr. Німецька Heidelberg досягла угоди з Polar Group про придбання технологій, Сторони вже підписали відповідну угоду, тому очікується, що угоду буде завершено найближчими тижнями, після чого Heidelberg отримає ексклюзивні права на світові продажі, сервісне обслуговування та маркетинг післядрукарського обладнання під торговельною маркою Polar Mohr.
Компанія Epson, глобальний технологічний новатор, відзначає двадцяту річницю своєї діяльності на українському ринку, а також в цьому році святкує 50-річчя заснування бренду. Назва «Epson» походить від EP-101, першого у світі компактного цифрового принтера, та прагнення створити безліч «нащадків» (англ. son — син) цієї унікальної інновації. Це прагнення втілилося у десятиліття бездоганної якості продукції та довіри клієнтів, забезпечивши присутність компанії в домашньому, офісному, комерційному та промисловому сегментах з рішеннями для візуалізації.