Epson в Україні: 20 років технологічної еволюції та надійного партнерства

2025-07-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Epson, глобальний технологічний новатор, відзначає двадцяту річницю своєї діяльності на українському ринку, а також в цьому році святкує 50-річчя заснування бренду. Назва «Epson» походить від EP-101, першого у світі компактного цифрового принтера, та прагнення створити безліч «нащадків» (англ. son — син) цієї унікальної інновації. Це прагнення втілилося у десятиліття бездоганної якості продукції та довіри клієнтів, забезпечивши присутність компанії в домашньому, офісному, комерційному та промисловому сегментах з рішеннями для візуалізації.

Подробнее...


Глобальна антіґрінвошингова кампанія Two Sides: понад 1320 організацій вилучили хибні антипаперові заяви

2025-07-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Організація Two Sides вже оскаржила понад 3000 випадків, коли організації по всьому світу робили хибні екологічні заяви щодо паперу. В результаті понад 1320 організацій вилучили або виправили необґрунтовані формулювання, зокрема такі як: «Go Green – Go Paperless» («Будь екологічним — відмовся від паперу») або «Choose e-billing and help save a tree» («Обирайте електронні рахунки — допоможіть врятувати дерево»).

Подробнее...


Highcon змінить власників, переїде до США та продовжить роботу?

2025-07-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ізраїльська компанія Highcon, що перебуває під захистом від кредиторів та випускає інноваційні системи лазерної висічки, отримала пропозицію про купівлю зі США. Йдеться про одного з інвесторів Highcon, добре знайомих з рішеннями та технологіями компанії. Офіційно назва цієї компанії не розкривається, але є ймовірність, що мова йде про великого виробника паковання Sealed Air Corporation, який справді є одним з інвесторів Highcon і навіть брав участь у спільних розробках.

Подробнее...


SHIFT 2025 – Heidelberg створює нову платформу для цифрової трансформації друкарень

2025-07-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Цифровізація та автоматизація бізнес- і виробничих процесів залишаються серед найбільших викликів для керівників друкарської галузі. Багато підприємств шукають шляхи використання нових технологій у своїх бізнес-моделях. Це підтверджують опитування Heidelberg на ключових світових ринках.

Подробнее...


Група TOPPAN запускає бізнес з продажу товарів японської аніме та манґи у Великій Британії

2025-07-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанії TOPPAN Inc. та Cross Media Ltd., що входять до групи TOPPAN, запускають новий бізнес для підтримки власників японського контенту, які хочуть продавати товари у Великій Британії. Cross Media, організатор Hyper Japan, співпрацює з TOPPAN, використовуючи досвід у сфері інтелектуальної власності (IP) для налагодження дистрибуції.

Подробнее...


Понад 1 000 друкарень у США можуть зникнути через вплив тарифів — згідно з новим дослідженням Smithers

2025-07-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американський ринок друку може зазнати додаткового скорочення на 6,4% до 2030 р. внаслідок дії тарифів, що відповідатиме закриттю понад 1 000 компаній. Такі дані містяться в новому аналітичному звіті компанії Smithers.

Подробнее...


swissQprint відкрила новий об’єкт в США

2025-07-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Швейцарський виробник широкоформатних принтерів swissQprint оголосив про будівництво нового заводу в США. Це значний крок вперед у зростанні компанії в Північній Америці. Новий об’єкт покращить можливості swissQprint обслуговувати своїх клієнтів та демонструвати передові технології.

Подробнее...


Перехід від офсетного до цифрового друку триватиме до 2029 року

2025-07-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Цифровий друк матиме приблизно 20% вартості розвитку світового ринку поліграфічної галузі до 2028 р., оскільки він продовжує підтискати офсетні процеси. Попит на офсетний друк знизився на 2,5% річного складного темпу зростання (CAGR) з $354,4 млрд у 2019 р., згідно з нещодавно опублікованим ринковим звітом від галузевої аналітичної служби Smithers, який прогнозує подальше зниження до $308 млрд до 2029 року.

Подробнее...


Datacolor придбала Techkon USA

2025-07-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американська Datacolor оголосила про придбання Techkon USA, яка базується в Денверсі (штат Массачусетс, США).

Подробнее...


Packaging Preferences Unpacked – споживачі обирають паперове паковання

2025-07-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Нові результати дослідження Two Sides Trend Tracker 2025, одного з наймасштабніших в галузі друку та паперу, свідчать: паковання на основі паперу дедалі частіше визнається найкращим екологічним вибором. Споживачі надають перевагу паперу через його компостованість, можливість вторинної переробки та низький вплив на довкілля.

Подробнее...