Mondi придбає DS Smith

2024-03-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ради директорів британських Mondi та DS Smith оголосили, що досягли принципової згоди щодо ключових фінансових умов можливого придбання Mondi всіх акцій DS Smith.

Подробнее...


Esko посилює команду вищого керівництва, призначаючи новим президентом Жоеля Деперне

2024-03-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Жоель Деперне був призначений президентом Esko, глобального розробника інтегрованого програмного забезпечення та апаратних рішень, які оцифровують, автоматизують і прискорюють процес виходу на ринок упакованих товарів. Джоель очолить компанію після більш ніж трьох років роботи на посаді технічного директора компанії, періоду, впродовж якого Esko розробила значні інновації й перетворилася на провідного постачальника рішень для пакувальної підготовки.

Подробнее...


Konica Minolta оптимізує бізнес-підрозділи

2024-03-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta скорочує кількість бізнес-підрозділів до трьох – це означає, що професійний друк буде об’єднано з напрямком Digital Workplace у величезному новому підрозділі. Раніше японський виробник повідомляв про чотири операційні підрозділи:

Подробнее...


Highcon війшов у 2024 р. із системним резервом у $7 млн і очікує вийти на беззбитковість у другій половині 2024 року

2024-03-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія опублікувала попередні фінансові результати за 2023 р. з доходом у розмірі $8,4 млн та збитком у розмірі $26,9 млн, у т.ч. $5 млн пов’язані зі списанням і знеціненням запасів і основних засобів. Компанія завершила серію реорганізаційних заходів, які дозволять їй щорічно заощаджувати понад $10 млн та вийти на беззбитковість у другій половині 2024 року.

Подробнее...


X-Rite призначає Джеффа Маккі президентом

2024-02-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

X-Rite Incorporated оголосила про призначення Джеффа Маккі, що раніше обіймав посаду головного фінансового директора (CFO), на посаду президента. Стратегічне просування відображає 20-річну непохитну відданість Маккі X-Rite і його прагнення до досконалості клієнтів.

Подробнее...


Успішні дні цифрових і веб-технологій у Koenig & Bauer

2024-02-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Koenig & Bauer розширила пропозиції щодо захисту довкілля та сталого розвитку, представивши клієнтам майбутні інновації, в рамках підготовки до drupa. Технології нового покоління з декорування паковання та флексографії були детально розглянуті під час Digital & Webfed Technology Days.

Подробнее...


Constantia Flexibles купує Aluflexpack

2024-02-23
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Придбання співвідноситься зі стратегією компанії Vision 2030, мета якої позиціонувати себе як провідного гравця в галузі гнучкого паковання в Європі та в усьому світі. Constantia Flexibles підписала угоду про придбання приблизно 57% акцій виробника паковання Aluflexpack.

Подробнее...


Mimaki відсвяткує 20-річчя інновацій у FESPA з новітніми технологіями для сталого майбутнього

2024-02-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mimaki Europe, провідний виробник струменевих технологій друку та порізки, збирається представити найновіші технології УФ-друку, включаючи абсолютно нові продукти, на FESPA Global Print Expo 2024 (19-22 березня 2024 р.).

Подробнее...


Mondi веде переговори про придбання DS Smith

2024-02-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mondi підтвердила, що перебуває на ранніх стадіях розгляду можливого об’єднання всіх акцій із DS Smith.

Подробнее...


Coveris виходить на чеський ринок із придбанням S&K Label

2024-02-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Coveris підписала та завершила ще одну стратегічну угоду в Центральній та Східній Європі, придбавши S&K Label у Чехії. Після нещодавнього придбання двох заводів з виготовлення гнучкого паковання в Угорщині та Польщі, S&K Label у Чеській Республіці стало третім придбанням у Центральній та Східній Європі та першим придбанням бізнесу з виробництва етикеток за межами Великобританії.

Подробнее...