Очікуваний операційний збиток збільшився на ¥39 млрд до ¥53 млрд через низку одноразових витрат. Це включає збиток у розмірі ¥9,8 млрд від продажу Konica Minolta Marketing Services (яка торгується як Indicia Worldwide) компанії ADM Group, як було оголошено на початку квітня, причому ця цифра на ¥1,7 млрд нижча за початкову оцінку. Продаж німецької компанії Mobotix, що займається відеосистемами Інтернету речей, компанії Certina Software Investments призведе до операційного збитку в розмірі ¥10,4 млрд. KM також зафіксує збиток від знецінення у розмірі близько ¥14 млрд порівняно з вартістю своїх інвестицій у французьку компанію MGI Digital Technology, що займається цифровим друком та оздобленням.
Konica Minolta переорієнтувалася на певні напрямки бізнесу в рамках своєї програми середньострокового бізнес-плану на 2023-2025 рр., щоб збільшити прибутки та забезпечити стале зростання після цього року. На брифінгу 21 квітня президент і генеральний директор Тошіміцу Тайко окреслив амбіції групи на ф.р., що закінчується у березні 2026 р., з прогнозованим обсягом продажів трохи більше ¥1 млрд та значним покращенням операційного прибутку, до ¥48 млрд.
У підрозділі професійного друку KM прагне розширити свою частку клієнтів з великими обсягами, а також «досягти прибутковості та прискорити зростання» у своєму бізнесі промислового друку, який включає цифрові друкарські машини для етикеток, з акцентом на «новий струменевий продукт для УФ-друку».
Раніше Konica Minolta оголосила, що в першій половині цього фінансового року поетапно по всьому світу випустить листову струменеві ЦДМ AccurioJet 30000. Серед своїх планів «заснування для зростання» Konica Minolta також розробляє низьковитратний метод виробництва високоякісного та високопродуктивного переробленого пластику.