Дещо менший обсяг продажів порівняно з попереднім роком, зростання витрат на заробітну плату та витрат на виставку drupa були успішно компенсовані запровадженими заходами щодо скорочення витрат та підвищення ефективності. Лише в 4 кв. скоригована маржа EBITDA подвоїлася приблизно до 10% порівняно з попереднім роком.
Продажі у ~€2 280 млн були трохи нижчими за рівень попереднього року €2 395 млн. Після слабкого 1 кв. через небажання купувати напередодні виставки drupa продажі зростали щоквартально у фінансовому році та завершилися особливо сильним 4 кв. Вільний грошовий потік знову був явно позитивним на рівні близько €50 млн (попередній рік: €56 млн), що не включало жодних особливих статей у звітному році, таких як продаж неопераційних активів.
«Нам вдалося досягти наших цілей на фінансовий рік у складних економічних умовах та невизначених геополітичних умовах, – сказав Юрген Отто, генеральний директор Heidelberg. — Маючи позитивний вільний грошовий потік другий рік поспіль, ми підтверджуємо наш фінансово стабільний розвиток. Заходи, вжиті для скорочення витрат на персонал, допоможуть ще більше зміцнити нашу прибутковість у новому фінансовому році».
Очікується, що скоригована рентабельність EBITDA ще більше покращиться приблизно до 8% у наступному 2025/26 фінансовому році.
Зростання кількості вхідних замовлень порівняно з попереднім роком закладає основу для гарного початку 2025/26 ф.р.
Heidelberg завершив минулий фінансовий рік з високим обсягом замовлень. Вхідні замовлення у четвертому кварталі перевищили €600 млн, що є найвищим показником у попередніх кварталах фінансового року. Основою цього також є глобальне та диверсифіковане позиціонування компанії, що дозволяє Heidelberg скористатися перевагами різної динаміки зростання в окремих регіонах.
Окремої уваги заслуговує значне збільшення вхідних замовлень у регіоні EMEA у 4 кв., тоді як регіон Америки продемонстрував незначне покращення. Після кількох попередніх кварталів потужного зростання, показники Азіатсько-Тихоокеанського регіону були нижчими за рівень попереднього року, головним чином через небажання інвестувати перед виставкою China Print.
Обидва сегменти основного бізнесу досягли збільшення замовлень завдяки розвитку в сегменті листового друку, причому сегмент рішень для паковання забезпечив вищий приріст. Таким чином, попередній обсяг замовлень за рік склав близько €2430 млрд, що приблизно на 6% більше, ніж показник попереднього року в 2288 млрд. Загалом, покращення можна побачити в обох сегментах, причому на Packaging Solutions припадає ~52% від загального обсягу замовлень за рік. Порівняно з попереднім роком, абсолютне зростання замовлень у цьому стратегічно важливому сегменті склало близько 7%.
«Наша глобальна присутність у понад 170 країнах світу окупається, особливо в економічно невизначені часи, — сказав доктор Девід Шмеддінг, головний технічний директор та директор з продажу Heidelberg. — Завдяки зростанню кількості замовлень ми очікуємо кращого початку нового фінансового року порівняно з попереднім. Виставка China Print у травні має надати додатковий поштовх для замовлень. Ми також уважно стежимо за розвитком митних зборів у всьому світі. Однак у США немає аналогічного виробника в нашому основному бізнесі. У глобальному ринковому середовищі наші конкуренти, ймовірно, постраждають від тарифів США в тій самій мірі, а це означає, що ми продовжуватимемо зберігати свої лідируючі позиції. Тому загалом ми впевнені в новому фінансовому році».
Очікується додатковий позитивний поштовх для замовлень від виставки China Print у травні
З 15 по 19 травня в Пекіні цього року відбудеться China Print, найбільша виставка китайської поліграфічної промисловості, яку відвідають понад 100 000 відвідувачів. Очікується також участь груп клієнтів з-за кордону. З точки зору продажів, Китай є одним із трьох провідних ринків для Heidelberg. Компанія продемонструє останні інновації, спрямовані на підвищення ефективності та продуктивності, інтегроване гібридне виробництво з офсетним та цифровим друком, розвиток нових бізнес-можливостей та цифрову трансформацію. Heidelberg має намір поступово розширювати свій бізнес та портфоліо, щоб пропонувати клієнтам інтегровані комплексні рішення для всього виробничого процесу за допомогою автоматизації, робототехніки та програмного забезпечення.
Метою компанії є використання величезного потенціалу зростаючого сегмента паковання. У Китаї річний обсяг друку в секторі паковання зростає приблизно на 4%. Таким чином, Heidelberg також створює конкурентні переваги для своїх клієнтів у Китаї та має намір продовжувати зростання в цьому сегменті ринку.