Скоригований операційний результат зріс удвічі — до €63 млн (EBITDA-маржа 6,4% проти 3,4% торік). Витрати на виробництво та загальні робочі витрати зменшилисz.

Портфель замовлень після шести місяців залишився стабільним — €1,111 млрд, після потужного періоду, пов’язаного з drupa. На Labelexpo у вересні компанія отримала замовлення на десятки мільйонів євро, що підкреслює стратегічне значення напряму етикеткового друку.

«Heidelberg утримує позиції краще за конкурентів у складному ринковому середовищі. Поліпшення прибутковості свідчить, що наша стратегія працює», — зазначив CEO Юрген Отто.

У сегменті друкарського та пакувального обладнання продажі зросли до €463 млн (€395 млн торік). Сегмент Digital & Lifecycle досяг €493 млн, зокрема завдяки замовленню з Китаю на 10 систем Jetfire 50 і кілька машин Gallus. Technology Solutions — €29 млн.

Вільний грошовий потік після шести місяців становив –€63 млн євро (проти –€102 млн торік), чистий результат — на рівні беззбитковості (–€35 млн торік).

Компанія підтвердила прогноз на 2025/2026 фінансовий рік: продажі близько €2,35 млрд та скоригована EBITDA-маржа до 8%.