Німецька була обраною мовою для круглого столу (фото), в якому брали участь Крістіан Вільмс (Druck Styria), модератор Андреас Гірт (Frankfurter Allgemeine Zeitung), Юрген Шульце (Süddeutsche Zeitung) і Крістіан Зіберт (Hamburger Abendblatt).

У перервах між сесіями учасники зустрічалися з постачальниками, щоб обговорити розробки та інновації, а 20 компаній-постачальників представили свої продукти та системи. GXpress виступив медіа-партнером.

У заключній сесії видавець цифрових продуктів FAZ Карстен Ноп говорив про «депресивну природу» друкованого бізнесу: Digital може «зберігати друк актуальним впродовж багатьох років», але Ноп не шкодував слів, говорячи про бізнес-проблеми.

У своєму виступі він розповів про стабільне зростання цифрових передплат FAZ на 30% на рік. Але в той час як доходи від цифрових технологій становлять приблизно половину доходів компанії, друк «все ще забезпечує близько двох третин доходів».

Знайомий виклик – залучення молодших читачів, середній вік передплатника FAZ становить 68 років. Вони готові платити значну ціну за передплату – особливо пакет друкованих видань – але для більш стабільного майбутнього потрібні молоді читачі, і FAZ пропонує TikTok і відео, щоб вирішити цю проблему.

Хоча Карстен Ноп визнав, що друкований бізнес допоміг підтримати його цифрову діяльність, він сказав, що продовжувати друкований бізнес можна лише за умови процвітання цифрового бізнесу. «Якщо ми все ще будемо гнучкими в тому, як адаптуватися до нового цифрового бізнесу, ми зможемо друкувати роками», — сказав він.

Головний операційний директор Mediahuis Пол Вервільт також говорив про виклики, з якими стикаються бренди бельгійської групи у сфері друку. Пол Вервілт зазначив, що хоча 70% валового прибутку Mediahuis припадає на друковані видання, а 30% — на цифрові, очікується, що до 2030 р. цей показник зміниться з точністю до навпаки — до 30% прибутку приноситимуть друковані видання і до 70% — цифрові. Що стосується витрат, то Вервілт упевнений у здатності контролювати вартість друку за копію впродовж багатьох років, якщо суттєво не зросте вартість поширення. «Якщо ми не вирішимо цю проблему, це стане причиною того, що ми зрештою припинимо друк».

До речі, не все так однозначно і з цифровими медіа: раніше Леннерт Ван Менс з Commerzbank (як співкерівник групи ESG та рішень у сфері сталого фінансування банку працює з клієнтами, зокрема з новинними компаніями) зазначив, що вуглецевий слід центрів обробки даних споживає так багато енергії, що «якщо принаймні три людини читають одну статтю, ефективніше її надрукувати».

Іншим доповідачем, який зосередився на вуглецевій нейтральності, був менеджер зі сталого розвитку Süddeutsche Verlag Крістоф Мігоч, який торкнувся європейських вимог до звітності та ризиків, пов’язаних з «не надто точною звітністю» або недосягненням визначених цілей.

https://gxpress.net/storage/media_library/webw-wpfconf53250834361_41f7bae251_c.jpg

Під час заходу, модератором якого була Ханна Фішер, були представлені переможці Print Innovation Awards 2023.