Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Цифровий друк, Роздуми про поліграфію, Виробництво етикетки та паковання, Різне, Матеріали
После установки ЦПМ компания Start Point производит пластиковые карты с высокой добавочной стоимостью в режиме «сегодня на сегодня»
Текст: Валентина Вареник
Львівська компанія «Ріббон Юа» придбала третю в Україні ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel
«Конек» харьковской типографии – дизайнерские услуги, теперь же усилятся ее компетенции и в области печати
23 липня 2020 року в Дніпропетровській обласній було підписано угоду про створення громадської організації «Кластер поліграфічної індустрії, видавництв та цифрових технологій «Print Promotion» (далі – Кластер). Ініціаторами та привілейованими членами Кластеру виявили бажання стати друкарні міста, а також єдиний на Дніпропетровщині заклад професійної освіти поліграфічного спрямування ДНЗ «МВПУПІТ». Також на нараді було затверджено структуру Кластеру та одноголосно обрано Головою Правління – Наталію Яценко (друкарня «Формат А+»). Перші Загальні збори членів Кластера відбудуться під час урочистостей відзначення 100 – річного ювілею від початку заснування освітньої діяльності ДНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій».
В типографии SVM на смену поработавшей на славу Ricoh ProTM C7100X пришла более удобная и функциональная Ricoh ProTM C7200X
Как Ricoh ProTM C7200X расширит спектр возможностей типографии Alfapress
В идеальном мире печатник загружает в машину краску, устанавливает пластины, печатает тираж – и всегда получает один и тот же точный цвет. В действительности же из года в год типографии тратят немало материалов и рабочего времени на приладку и попытки добиться нужного результата. Рассмотрим основные причины, по которым цвет в печати может получиться неверным.
Ограничения, с которыми столкнулись предприятия большинства отраслей экономики вследствие пандемии COVID-19, не лучшим образом повлияли и на работу типографий. Впрочем, те из них, кто вовремя изменил стратегию работы на рынке и смог диверсифицироваться, чувствуют себя относительно неплохо. Речь идет, прежде всего, о производителях различных видов этикетки и упаковки.
Ця стаття є спробою на основі аналізу минулих майже 3 місяців карантину та прогнозів експертів описати тенденції, властиві для українського ринку загалом та які впливатимуть на поліграфічний ринок в наступні півроку-рік. Далі йтиметься про тенденції в контексті формування попиту на паковання в сегменті онлайн-доставки та електронної комерції, а також про те, як представники індустрій зовнішньої реклами, рекламної поліграфії та виробники сувенірної продукції можуть залучати аудиторію в післякарантинний період.