Інновації споконвіку сприяли прогресу людей, цивілізацій, націй та бізнесу. Наприклад, друкарський прилад Гутенберга пришвидшив процес демократизації інформації настільки дивовижно, що німецькому винахіднику приписують початок епохи Просвітництва. Упродовж століть друкарство мало настільки великий вплив на бізнес, політику, релігію та науку, що Марк Твен писав: «Яким би не був сьогодні світ, добрим чи поганим, він зобов’язаний Гутенбергу».
2020 рік був несхожий на жоден рік. Незважаючи на всі складні завдання, поліграфічна галузь об’єдналася, перетворилася та переосмислила підходи, щоб допомогти полегшити ситуацію, – зазначає Джоанн Гор (маркетолог B2B, яка захоплюється друком; засновник компанії Joanne Gore Communications) в статті на сайті printingnews.com.
Немає сумнівів у тому, що пандемія згубно вплинула на поліграфічну промисловість та економіку в цілому. Хоча наразі вони, певно, перебувають на шляху до одужання (хоча і повільніше, ніж ми могли коли-небудь передбачити), цікаво поглянути на те, як і коли це може відбутися на основі досліджень, проведених переважно в останньому кварталі 2020 року.
Это первое глобальное интервью руководителя компании Xerox Украина Андрея Подгорнова нашему изданию. Андрей рассказывает об основных акцентах работы компании на рынке оперативной полиграфии: четком понимании бизнеса заказчиков и адаптивном развитии партнерского канала, проведении образовательных вебинаров для полиграфического сообщества, тренингах для продавцов и сервисных инженеров партнеров и многом другом. Коллегу дополняет руководитель направления промышленных систем печати компании Xerox Украина Игорь Холод. Вскользь мы коснулись также работы компании в офисном сегменте и на вертикальных рынках.
КОМПАНИЯ ИНВЕСТИРУЕТ В ИНОСТРАННЫЙ ОПЫТ (В КОНТЕКСТЕ СОБСТВЕННОГО РАЗВИТИЯ) И ДЕЛАЕТ СТАВКУ НА КВАЛИФИЦИРОВАННЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ
Останній аналіз Smithers (пише на порталі Whattheythink.com Джон Нельсон) свідчить, що глобальна пандемія коронавірусу глибоко змінила світову поліграфічну галузь. Загальна вартість індустрії впала з $814,7 млрд. у 2019 р. до $743,4 млрд. у 2020 р. (прогноз).
Як ми вже зазначали, експерти порталу WhatTheyThink намагаються відслідити вплив COVID-19 на поліграфічні галузі країн ЄС. Зокрема вони розглянули, як пандемія вплинула на друкарство в Іспанії та Німеччині. Розпочнемо з Іспанії, бо дослідження порталу охоплює ситуацію за вісім перших місяців 2020 р., а по Німеччині розглянуто більший період – із листопадом 2020 р. включно.
Минулий, досить незвичний рік, керівник напряму Ricoh компанії «Мегатрейд» Владислав Швецов оцінює як цілком непоганий для розвитку основної сфери діяльності підрозділу та супутніх напрямків.
Портал WhatTheyThink публікує цикл матеріалів, у яких розглядає стан поліграфічної галузі в європейських країнах на основі щомісячних виробничих показників останніх періодів. В одній з публікацій редакція розглянула друкарську галузь країн Балтії.
В традиционном предновогоднем интервью с генеральным директором компании MacHOUSE Михаилом Онищенко мы говорили об итогах года для компании, а также вызовах уходящего високосного года, вероятно, одного из сложнейших в истории независимой Украины и ее полиграфической отрасли, ключевых изменениях и достижениях партнеров MacHOUSE, а также некоторых позитивах 2020 года. Ведь благодаря пассионариям, активной части общества, страна все же выстояла, ее экономика не рухнула, что вселяет некоторые надежды на будущий ренессанс.