Smart Print Manufacturing: майбутнє поліграфії

2021-07-12
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1667

Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!

Подробнее...



Постійне вдосконалення та зростання – адекватна відповідь на виклики часу!

2021-06-14
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2131

Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» працює на ринку поліграфії вже понад п’ятнадцять років. Чимало стратегій та інновацій, що стали згодом стандартом ринку поліграфії, впровадили одними з перших саме «карбонівці». Йдеться, насамперед, про надання послуг цифрового друку з високоякісного друку аркушевої продукції з акцентом на обсяги рекламним агенціям та друкарням, що не мають свого устаткування.

Подробнее...


Heidelberg: питання та відповіді

2021-06-14
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1146

На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».

Подробнее...


Час оновлюватися! Лінійка Xerox для друку у CMYK+. Від Xerox® iGen5® до Xerox® Versalink® C8000W

2021-05-11
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1918

На українському ринку оперативної поліграфії чимало компаній настільки зосереджені на поточній роботі, що не мають часу озирнутися й побачити, як змінилося бізнес-середовище, й чи відповідає їхня бізнес-модель ринковим умовам. Не кажучи вже про стратегічне бачення: як лишатися конкурентоздатними за рік чи у більш віддаленій перспективі.

Подробнее...


Гарний рік для програмного забезпечення

2021-05-04
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1101

Програмне забезпечення – нова інфраструктура вашого друкарського бізнесу

Подробнее...


Володійте мечем даних: з чого почати роботу над поліпшенням продуктивності підприємства

2021-05-03
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1097

Так само, як нафта була товаром, що забезпечив успіх Промислової революції, так зростання обсягів даних в геометричній прогресії впливає на епоху цифрової трансформації, що називається «четвертою промисловою революцією», зазначає у матеріалі на printingnews.com Престон Геррін (консультант із питань стратегії, зростання та ефективності; створення високоефективних, команд та організацій).

Подробнее...


Постійно впроваджуйте інновації

2021-04-20
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1195

Інновації споконвіку сприяли прогресу людей, цивілізацій, націй та бізнесу. Наприклад, друкарський прилад Гутенберга пришвидшив процес демократизації інформації настільки дивовижно, що німецькому винахіднику приписують початок епохи Просвітництва. Упродовж століть друкарство мало настільки великий вплив на бізнес, політику, релігію та науку, що Марк Твен писав: «Яким би не був сьогодні світ, добрим чи поганим, він зобов’язаний Гутенбергу».

Подробнее...


Друк «віртуалізується» Як 2020 р. змінив механізми комунікації в друкарській індустрії

2021-04-06
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1570

2020 рік був несхожий на жоден рік. Незважаючи на всі складні завдання, поліграфічна галузь об’єдналася, перетворилася та переосмислила підходи, щоб допомогти полегшити ситуацію, –  зазначає Джоанн Гор (маркетолог B2B, яка захоплюється друком; засновник компанії Joanne Gore Communications) в статті на сайті printingnews.com.

Подробнее...


Тріщини в кришталевій кулі: як пандемія прискорила зміни в друкарській галузі

2021-03-18
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1810

Немає сумнівів у тому, що пандемія згубно вплинула на поліграфічну промисловість та економіку в цілому. Хоча наразі вони, певно, перебувають на шляху до одужання (хоча і повільніше, ніж ми могли коли-небудь передбачити), цікаво поглянути на те, як і коли це може відбутися на основі досліджень, проведених переважно в останньому кварталі 2020 року.

Подробнее...