Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!
Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» працює на ринку поліграфії вже понад п’ятнадцять років. Чимало стратегій та інновацій, що стали згодом стандартом ринку поліграфії, впровадили одними з перших саме «карбонівці». Йдеться, насамперед, про надання послуг цифрового друку з високоякісного друку аркушевої продукції з акцентом на обсяги рекламним агенціям та друкарням, що не мають свого устаткування.
На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».
На українському ринку оперативної поліграфії чимало компаній настільки зосереджені на поточній роботі, що не мають часу озирнутися й побачити, як змінилося бізнес-середовище, й чи відповідає їхня бізнес-модель ринковим умовам. Не кажучи вже про стратегічне бачення: як лишатися конкурентоздатними за рік чи у більш віддаленій перспективі.
Програмне забезпечення – нова інфраструктура вашого друкарського бізнесу
Так само, як нафта була товаром, що забезпечив успіх Промислової революції, так зростання обсягів даних в геометричній прогресії впливає на епоху цифрової трансформації, що називається «четвертою промисловою революцією», зазначає у матеріалі на printingnews.com Престон Геррін (консультант із питань стратегії, зростання та ефективності; створення високоефективних, команд та організацій).
Інновації споконвіку сприяли прогресу людей, цивілізацій, націй та бізнесу. Наприклад, друкарський прилад Гутенберга пришвидшив процес демократизації інформації настільки дивовижно, що німецькому винахіднику приписують початок епохи Просвітництва. Упродовж століть друкарство мало настільки великий вплив на бізнес, політику, релігію та науку, що Марк Твен писав: «Яким би не був сьогодні світ, добрим чи поганим, він зобов’язаний Гутенбергу».
2020 рік був несхожий на жоден рік. Незважаючи на всі складні завдання, поліграфічна галузь об’єдналася, перетворилася та переосмислила підходи, щоб допомогти полегшити ситуацію, – зазначає Джоанн Гор (маркетолог B2B, яка захоплюється друком; засновник компанії Joanne Gore Communications) в статті на сайті printingnews.com.
Немає сумнівів у тому, що пандемія згубно вплинула на поліграфічну промисловість та економіку в цілому. Хоча наразі вони, певно, перебувають на шляху до одужання (хоча і повільніше, ніж ми могли коли-небудь передбачити), цікаво поглянути на те, як і коли це може відбутися на основі досліджень, проведених переважно в останньому кварталі 2020 року.