Mondi розширює асортимент паперового паковання із середнім, високим та дуже високим бар’єрним захистом, щоб підтримати клієнтів у їхньому шляху до використання більш екологічних пакувальних рішень.
Avery Dennison Labels and Packaging Materials Europe повідомляє, що переважна більшість її клеїв-розплавів на основі каучуку сертифікована відомим європейським органом сертифікації TÜV Austria на вміст біооснови. Сертифікація гарантує, що ці клеї містять мінімум 20% відновлюваної сировини, і відображає прагнення компанії використовувати відновлюваний вміст у продукції.
Команда DuPont Artistri Digital Inks чекає участі у виставці Impressions Expo 2023, де продемонструє високопродуктивні рішення для цифрового текстильного друку та декорування одягу з використанням у технологіях Direct-to-Garment (DTG), Direct-to-Film (DTF) та Roll-to-Roll (RTR).
Компанія Amcor оголосила про запуск в Європі нових плівок для термоформування PrimeSeal і DairySeal, з можливістю переробки, для паковання м’яса та молочних продуктів.
CellMark об’єднала свої бізнес-одиниці паперу та паковання (CellMark Paper та CellMark Packaging) у новий підрозділ CellMark Packaging & Paper.
Після чотирьох місяців перемовин Reno de Medici відновить виробництво макулатурного картону на заводі в італійській комуні Вілла-Санта-Лучія. Підприємство було зупинено наприкінці серпня 2022 р. через закриття місцевих очисних споруд, які використовувалися комбінатом.
Щоб зменшити кількість відходів полімерного паковання, JBM Packaging, виробник екологічно чистих, гнучких пакувальних рішень запустив EcoView™, нову лінію паперового паковання з віконцями без полімерів.
Фінський лісопромисловий холдинг UPM оголосив про швидке завершення робіт із будівництва целюлозного заводу в Уругваї. Запуск в експлуатацію комбінату у Пасо-де-лос-Торос очікується наприкінці 1 кв. 2023 року.
Компанія XSYS оголосила про підвищення цін на флексопластини nyloflex. З 1 лютого 2023 року вони подорожчають на 6–9%. XSYS зазначає, що галузь переживає ідеальний шторм з рекордною інфляцією і обмеженнями в ланцюжку постачань.
Гігієна та безпека харчових продуктів завжди були важливими, але коронавірус підкреслив потребу підвищити обізнаність та пильність. Споживачів просили частіше мити та дезінфікувати руки, і це спонукало їх очікувати високого рівня захисту в місцях продажу.