Fujifilm вирішила закрити лінію з виробництва офсетних пластин у Тілбурзі (Нідерланди). Компанія пояснила своє рішення постійним зниженням попиту на офсетні друкарські форми внаслідок зростання цифрового друку. Ця тенденція прискорилася внаслідок пандемії COVID.
Один з провідних виробників високоякісних паперів для паковання класу «Люкс» та етикеток преміум-класу Fedrigoni, підписала угоду про придбання 100% акцій французького виробника спеціальних паперів Papeterie Zuber Rieder.
У II кварталі 2022 року ціни на всі гатунки целюлози досягли нових максимумів, повідомили у Wood Resources International.
Плівки Ethy-Lyte™ BOPE дедалі частіше застосовуються на ринку гнучкого паковання як чудові поліетиленові плівки для структур монополіетилену, що підлягають переробці. Ethy-Lyte™ замінюють звичайні поліефірні або нейлонові плівки при ламінуванні, створюючи пакетні рішення з монополіетилену, які можна повністю переробляти.
Фінський лісопромисловий холдинг UPM оголосив, що з 1 січня 2023 р. припинить виробництво офісного паперу високого ступеня білизни, зі 100% переробленого волокна. Йдеться про марки переробленого офісного паперу UPM Office recycled premium та UPM Office recycled plus. Обидва гатунки паперу виготовляються на 100% переробленого волокна і мають білизну CIE 158 і 135 відповідно.
Ірландський холдинг Smurfit Kappa Group plc опублікував проміжний фінансовий звіт за січень-вересень 2022 року.
З 14 листопада ЦПК Leipa Georg Leinfelder у Шведті (Німеччина) знижує ціни на весь асортимент білого тест лайнера, на €30-50 за тонну. Рішення пов’язане із зміною цін на ринках сировини та енергоресурсів.
Sappi Austria замовила GAW Technologies хімічну підготовку для БДМ №9 на заводі в громаді Граткорн (Австрія).
Innovia Films запускає прозору плівку BOPP з однобічним глянсовим покриттям, яка ідеально підходить для використання для паковання харчових продуктів і напоїв, продуктів домашнього господарства та особистого догляду. Ця плівка завт. 46 мікронів приблизно на 10% тонша, ніж більшість плівок для лицьової частини паковання, що забезпечує більший вихід і зменшує вуглецевий слід.
Antalis придбала колекції дизайнерських паперів та пакувальних матеріалів Arjowiggins, вкл. Conqueror, Curious Collection, Keaykolour, Pop’Set, Rives, Opale, Creative Labels, Delos та Village. Antalis є світовим дистрибутором і партнером Arjowiggins з її портфоліо Creative Papers відтоді, як у 2000 р. внаслідок поділу тодішнього англо-французького дистрибуторського бізнесу Arjowiggins Appleton була створена окрема торгова група.