Нещодавно деякі виробники паперу повідомили про значне збільшення прибутку за перші два квартали 2022 року. UPM, наприклад, опублікувала дані про чудові результати свого підрозділу UPM Communication Paper: «Попит на папери для поліграфії був добрим, і зростання цін більш ніж компенсувало збільшення виробничих витрат, особливо екстремальних витрат на енергію».
KPS Slim призначена офсетного холодного тиснення та підходить для роботи з різними матеріалами для друку, у т.ч. складними і тонкими, а також виготовленими з вторинної сировини.
Marabu пропонує широкий спектр фарб, чорнил та лаків для друку на склі за допомогою трафаретного, цифрового та тамподруку. Напередодні виставки Glasstec компанія представила фарби Ultra Glass LEDGL, які твердіють за допомогою UV LED випромінювання, що характеризуються малим «вуглецевим слідом», а також новий «цифровий» лак для малотиражного друку з тактильними ефектами.
На заводі Vajda-Papir в угорському місті Дунафельдварі введено в експлуатацію лінію для виробництва санітарно-гігієнічної продукції AHEAD 2.2L, постачання якої здійснила компанія Toscotec.
Lecta оголосила про підвищення цін на крейдовані та некрейдовані чистоцелюлозні сорти, а також спеціальні види паперів. Нові ціни набудуть чинності для всіх постачань з 1 вересня 2022 року.
Sappi випустила новий крейдований папір Raw, який за тактильним сприйняттям нагадує некрейдований папір. Виробник говорить про поєднання двох досі неможливо одночасних сенсорних відчуттів в одному.
Згідно з даними EUWID, у 2021 році швейцарська целюлозно-паперова промисловість значно збільшила виробництво порівняно з 2020 р., і більшість компаній-членів Асоціації швейцарських виробників паперу, картону та плівки (SPKF) змогли підвищити продажі.
У стамбульській компанії Dogan Holding заявили про намір побудувати КРМ потужністю 500 тис. т щорічно. За словами керівництва компанії, нове виробництво зробить Туреччину самодостатньою у постачанні картону.
Fedrigoni уклала угоду щодо придбання турецької компанії Unifol й у такий спосіб виходить на ринок ПВХ-плівок для обклеювання автомобілів. Це придбання — частина стратегії Fedrigoni Group, спрямованої на подальшу диверсифікацію асортименту продукції за рахунок суміжних секторів, розширення глобальної присутності та зміцнення глобального лідерства в секторі самоклейних матеріалів.
Sappi налагодила випуск паперу для офсетного та цифрового друку у рулонах у лінійці Magno після ребрендингу продукції Royal Roto. Це дало змогу виробникові розширити асортимент крейдованих паперів для рулонного офсетного друку, а також високошвидкісного струменевого друку.