Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Prepress, Цифровий друк, Широкоформатний друк
Портал WhatTheyThink продовжує знайомити читачів зі станом поліграфічної галузі в різних європейських країнах на основі останніх щомісячних виробничих показників. Цього разу аналітики ресурсу розглянули поліграфічну галузь Чехії.
Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!
На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».
Двадцятирічна історія ТзОВ «Репро Студія Діалог» нерозривно пов’язана зі становленням індустрій гнучкого паковання та виготовлення етикетки в Україні. Компанія від самого початку розвитку зробила ставку на запровадження інноваційних технологій виготовлення друкарських форм – спочатку від компанії DuPont, згодом, після ретельного аналізу технологій, представлених на світовому ринку, ТзОВ «Репро Студія Діалог» надала перевагу також рішенням від компанії Esko, які чудово узгоджувалися з технологіями та матеріалами DuPont. Завдяки зусиллям компанії зі Львова технології спеціального растрування HD Flexo, мікрорастрування плашок Pixel+ від компанії Esko та технологія DuPont™ Cyrel® DigiFlow з виготовлення друкарських форм з пласкою поверхнею друкувальних елементів стали стандартом в галузі. Після масштабування бізнесу та відкриття представництва у Києві в 2017 р., за три роки ТзОВ «Репро Студія Діалог» робить експансію у відносно новий для себе сегмент ринку – виготовлення флексоформ з монтажем на «фартух» для виробництв гофропаковання. І знову є всі підстави вважати, що рішення, які пропонують львів’яни, дадуть змогу підвищити культуру галузі з виробництва гофротари – і цей процес, власне, вже відбувається. Із яким багажем зустріла двадцятиріччя ТзОВ «Репро Студія Діалог» та які цікаві пропозиції для ринку поліграфії є сьогодні в портфелі компанії розповіли засновник та директор Петро Заремба, технічний директор Олег Солодуха та комерційний директор Богдан Волошин.
Для ТОВ «Друкарка» інсталяція ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C6085 стала цілком логічним кроком з розвитку. Адже компанія вже доклала значних зусиль з диверсифікації, розраховує залучити нові аудиторії клієнтів – переважно з сегменту В2В (рекламні агенції та кінцеві замовники), яким готова запропонувати якісний цифровий друк за помірною ціною, зручні інструменти розміщення замовлень та супутні послуги з широкоформатного друку та виготовлення брендованих виробів з тканини.
На українському ринку оперативної поліграфії чимало компаній настільки зосереджені на поточній роботі, що не мають часу озирнутися й побачити, як змінилося бізнес-середовище, й чи відповідає їхня бізнес-модель ринковим умовам. Не кажучи вже про стратегічне бачення: як лишатися конкурентоздатними за рік чи у більш віддаленій перспективі.
Текст: Филипп Купин
Сімейна друкарня Sимвол («Символ») з Хмельницького розцінює Konica Minolta Ukraine як стратегічного партнера. Й довіряє основному постачальнику устаткування настільки, що перш ніж придбати ЦДМ новітньої серії для малих та середніх друкарень Konica Minolta AccurioPress C4070, навіть не проводила комплексні тестування можливостей машини в умовах демо-залу Konica Minolta. Проте розмова з власником друкарні Sимвол Дмитром Сікорським засвідчила, що всі потрібні випробування нещодавно встановленої ЦДМ компанія вже провела – у виробничих умовах! Та постійно відкриває для себе нові можливості Konica Minolta AccurioPress C4070.
Друкарня «Глянець» є одним з трьох найбільш відомих на ринку України сервісів збірних накладів. Компанія надає послуги з офсетного, цифрового та широкоформатного друку. Корпоративні стандарти «Глянцю» базуються на декількох важливих цінностях – клієнтоорієнтованість, уніфікований товарний асортимент, зважений підхід до цінової політики. Певний час друкарня «Глянець» працює над формуванням власного виробництва. Зокрема нещодавнє придбання двох промислових ЦДМ (Ricoh Pro™ C7200X та Ricoh Pro™ C9200) дало змогу суттєво покращити якість цифрового друку, терміни виконання замовлень.