Київський картонно-паперовий комбінат розширює лінійку картонів ECO, запроваджуючи у виробництво нову марку макулатурного картону для виготовлення посуду та паковання сегменту fast-food.
Придатне для вторинної переробки поліетиленове паковання з мономатеріалу з бар’єрними властивостями, що очищується від фарби, вироблене в результаті співробітництва Siegwerk, ExxonMobil, Henkel, Kraus Folie та Windmöller & Hölscher, отримала нагороду German Packaging Award за можливість вторинної переробки.
Команда дизайнерів стокгольмської студії Ericsson розробила нове екологічне паковання для радіоблоків Ericsson Remote Radio: компанія замінила пластик на гофрокартон. Мета проєкту – знизити відходи паковання та їхній вплив на довкілля при забезпеченні ефективності виробництва, логістики та утилізації.
Представники Graphic Packaging Holding Company досягли домовленості щодо придбання великого американського постачальника пакувальної продукції — компанії Bell Incorporated (м. Су-Фолс, шт. Південна Дакота).
Розробники DS Smith спільно з постачальником суші Eat Happy створили гофрокартонний лоток для суші, що повністю утилізується, замість традиційного пластикового. Пакувальне рішення, яке відрізняється стійкістю до впливу жиру та води, розроблене у кількох варіантах форм та розмірів та дає змогу скоротити споживання пластику більш ніж на 1250 тонн на рік.
Британський лідер у виробництві продуктів харчування та побутової хімії тестує картон для ємностей для локшини швидкого приготування Pot Noodle. Щоб випробувати нову паперову склянку для надзвичайно популярного бренду Pot Noodle Unilever об’єдналася з Tesco.
На цьогорічному Labelexpo Europe команда Flint Group Narrow Web Business and Digital (Xeikon) продемонструє рішення та послуги, які сприяють безперебійному та стабільному зростанню компаній, що займаються конвертацією етикеток.
Постачальник пакувальної продукції, американська компанія Independent II, отримала престижну нагороду Digital Labels and Packaging Award у номінації Analogue-to-Digital («За успішний перехід з традиційного друку на цифровий»).
Згідно з опитуванням ProCart, 75% жителів Німеччини вважають паковання з картону, що переробляється і біорозкладається, більш екологічним, ніж пластик.
Перший завод групи компаній на континенті в столиці Марокко Рабаті коштував стільки, скільки планувалося — €35 млн. Підприємство з персоналом понад 300 осіб (400 із непрямими робочими місцями) займає площу 25 тис. м². Будівництво тривало сім місяців.