Нове дослідження, проведене компанією Aquapak Polymers Ltd, що спеціалізується на технологіях матеріалів на основі полімерів, за участю 100 керівників у Великій Британії, США та Австралії в листопаді 2023 року, показує, що більшість (83%) вже впровадили екологічне паковання.
swissQprint swissQprint братиме участь у виставці drupa 2024. Відвідувачі залу 9, стенд B04 зможуть подивитися всі останні розробки швейцарського виробника.
З 3 по 5 квітня 2024 р. Алмати (Казахстан) пройде 7-ма Міжнародна виставка Реклами, Поліграфії, Технологій та Матеріалів – Central Asia Reklam 2024, яка об’єднує представників рекламного бізнесу з усіх регіонів Казахстану, країн ближнього та далекого зарубіжжя для демонстрації інноваційних проєктів, нової продукції, послуг та технологій. Організатором заходу виступає виставкова компанія Central Asia Trade Exhibitions, а її основні розділи:
Організатори Labelexpo Global Series оголосили, що Labelexpo South China 2024 пройде 4-6 грудня 2024 року у Всесвітньому виставковому та конференц-центрі Шеньчженя. Китайська версія виставки Labelexpo, повернувшись до Шеньчженя, де вона проходила у 2020 р., розвиватиме успіх попередньої виставки, на якій було 130 експонентів та 8778 відвідувачів.
З 12 по 14 березня у Лондоні та з 21 по 24 березня у Лейпцигу пройдуть міжнародні книжкові ярмарки.
European Sign Expo 2024 (19 – 22 березня, RAI Amsterdam, Нідерланди) — за кілька тижнів, і учасники виставки готуються продемонструвати свої новітні продукти та рішення для вивісок і візуальних комунікацій. Оскільки 115 експонентів уже підтвердили участь у заході, площа 2024 року збільшиться більш ніж на 1000 м², що на 56% більше, ніж у European Sign Expo 2023.
«Промисловості треба бути стійкою, екологічною та цифровою, щоб розвиватися за складних умов, — каже Патрік Герман, директор із заходів, що представляє організаторів RX. — Нова угода ЄС демонструє спільне бачення зеленого майбутнього, в якому картонна промисловість відіграє ключову роль у стійкому перетворенні Європи. Саме тому CCE International має життєво важливе значення, оскільки надає динамічну платформу, яка сприяє співпраці та участі у промисловості, а також стимулює технічне новаторство та творчі рішення для актуальних тем, таких як стійкість».
Нещодавно створена група – Young People In Print (YPIP) – покликана надихати наступне покоління, долаючи розрив між освітою та динамічним світом друку.
FESPA підтверджує три нові функції у 2024 р. — Digital Signage Lounge, Personalize Make Wear і Sportswear Pro Conference, а також нагадує про звичні події — конференцію Personalize Experience Conference, World Wrap Masters, Sustainability Spotlight і Club FESPA Lounge. Нові ініціативи працюватимуть разом із цьогорічною FESPA Global Print Expo та подіями European Sign Expo, Personalization Experience та Sportswear Pro (19–22 березня 2024 р., RAI Amsterdam, Нідерланди).
Mitsubishi Electric, провідний постачальник контактних датчиків зображення і Koenig & Bauer підписали протокол про майбутню співпрацю. Мета стратегічного партнерства — об’єднання сильних сторін обох компаній, щоб запропонувати стандартизовані високоякісні компоненти машинного зору для виробництва електродної фольги для акумуляторних елементів.