Epson випустила наступника широкоформатного принтера SureColor SC-P20000. SureColor SC-P20500 не лише забезпечує ще більшу продуктивність і якість для фотолабораторій, копіювальних майстерень, але й пропонує поєднання ефективності та якості зображення для виробників високоякісних художніх фотографій, плакатів і вивісок для приміщень. Новий принтер буде представлено на drupa (пав. 5, стенд D20, у Дюссельдорфі з 28 травня по 7 червня 2024 року).
Agergaard Group демонструє свій асортимент друкарського обладнання та витратних матеріалів для просування економічно ефективного та безпроблемного процесу друку.
У флагманських магазинах PUMA та у низки рітейлерів з 18 квітня з’являться футболки, худі, шорти, сумки та кросівки, з принтами у стилістиці PlayStation. PUMA і Sony PlayStation анонсують колаборацію, завдяки якій фанати брендів зможуть купити яскравий одяг для геймерів. У колекції представлений досить широкий продуктовий ряд: від кросівок та сумок до худі, футболок та шортів.
OnPrintShop готується до демонстрації прогресу друку через Інтернет з абсолютно новою версією на drupa 2024.
WrapFest, спеціальне шоу для транспортних засобів і оздоблення поверхонь, повернеться 3-4 жовтня 2024 року на престижну гоночну трасу Сільверстоун. Виставка, організована FESPA, обіцяє стати центром для зростання, спілкування та інновацій у індустрії паковання та персоналізації.
Після успішного завершення реструктуризації боргу Flint Group у вересні минулого року та створення нової ради директорів Стів Драйден повідомив раду про свій намір покинути Flint Group пізніше цього року. Правління зробить подальше оголошення щодо наступника Стіва в належний час. А поки Стів продовжуватиме виконувати обов’язки головного виконавчого директора, реалізовуючи успішну стратегію Flint Group за підтримки Ради директорів та Виконавчого комітету.
Scodix оголосив, що на drupa 2024 будуть представлені два нові агрегати: Scodix Ultra 2500 SHD і Scodix Ultra 6500 SHD. Окрім технології Scodix SHD (Smart High Definition), на двох нових машинах також дебютують Scodix MLE (Multi-layer Enhancement) і Scodix AI, автоматизований інструмент для створення прикрас.
Іноді в бізнесі партнерство формується, коли цінності, місії та навички двох компаній ідеально узгоджуються та забезпечують реальний прогрес. Такий випадок з компаніями Bobst і Huhtamaki, які об’єднали зусилля, щоб зробити революцію в екологічному пакованні.
«Завдяки інвестиціям у виробництво складаних картонних коробок у Хусумі (Швеція) Metsä Board має добрі можливості для задоволення зростаючого попиту на пакувальні матеріали на основі волокон», — говорить Міка Йоукіо, генеральний директор Metsä Board. — Ми прагнемо підтримувати наших клієнтів високоякісними та ресурсозберігаючими рішеннями, які допомагають замінити викопні матеріали та підтримують циркулярну економіку».
Duplo вийшла на ринок цифрового паковання, випустивши перший автоматичний висікальний прес ф. B2 — DSM-1000. Новинка здатна автоматично вирізати фігурні форми, бігувати, перфорувати та вирізати по колу, одночасно відокремлюючи та видаляючи відходи.