Uniflexo приєднується до All4Labels Group

2023-12-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

All4Labels розширює свою присутність у регіоні LATAM (L-R)

Подробнее...


Müller Martini купує Hunkeler

2023-12-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Родина Хункелер і Crédit Mutuel Equity продали всі свої акції Müller Martini за ціною, яка не розголошується. У спільній заяві компаній йдеться: «Hunkeler і Müller Martini були дуже близькі впродовж багатьох років.

Подробнее...


Рахунки онлайн-покупців за пошкоджені доставки перевищили £8 млрд у 2023 році

2023-12-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

DS Smith оприлюднила масштаби та вартість пошкоджених постачань напередодні найбільш активних періодів електронної комерції в році: Чорної п’ятниці та Кіберпонеділку.

Подробнее...


Xerox укладає угоду про надання кредиту на $550 млн

2023-11-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Xerox уклала першу угоду про позику на суму $550 млн (£439 млн) після нещодавнього придбання всіх акцій компанії-інвестора Карла Ікана. У документі SEC (Комісія по цінних паперах та біржах США) від виробника, датованому 20 листопада, зазначено, що Xerox, його материнська компанія Xerox Holdings Corporation і «деякі дочірні компанії Xerox» уклали угоду. Було додано, що «надходження від позик будуть використані для повного погашення всіх непогашених прохідних позик, наданих Xerox згідно з угодою про прохідний кредит [від 28 вересня 2023 року], укладеною, зокрема, з Jefferies Finance LLC, як адміністративним агентом, а також сторонами-кредиторами».

Подробнее...


BPIF прогнозує промисловості стабільний четвертий квартал

2023-11-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Британська федерація поліграфічної промисловості (BPIF) вивчила тенденції онлайн-торгівлі на основі опитування 111 компаній із сумарним обігом трохи менше £1,3 млрд та опублікувала звіт про перспективи друку за 4 кв. 2023 року, в якому містяться аналіз обігу галузі, бізнес-очікування, потужності, витрати, оцінки заробітної плати щодо третього кварталу (Q3) року та прогнози на останній квартал року (Q4).

Подробнее...


AWA прогнозує зростання на 18,4% для етикеток без підкладки

2023-11-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Alexander Watson Associates (AWA), оператор маркетингових досліджень і консалтингових послуг, опублікував останнє видання Звіту про обізнаність, прогнозуючи зростання CAGR на 18,4% для етикеток без підкладки між 2022 і 2025 роками.

Подробнее...


Autajon інтегрує Royston для зміцнення позицій у Великобританії

2023-11-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Autajon Group завершила поглинання Royston Labels, зміцнивши позиції французької сімейної групи у Великобританії та Ірландії. Компанія Royston Labels, заснована в 1984 р. в одноіменному містечку поблизу Кембриджа, є виробником самоклейних етикеток для різних секторів ринку, таких як косметика та засоби догляду, охорона здоров’я та фармацевтика, вина та алкогольні напої, а також кондитерські вироби та продукти харчування.

Подробнее...


У січні-вересні 2023 р. виторг Smurfit Kappa знизився на 12%

2023-11-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виторг Smurfit Kappa за підсумками трьох перших кварталів 2023 р. склав €8,533 млрд, що на 12% менше, ніж роком раніше.

Подробнее...


Konica Minolta відзначає 150-річчя бізнесу

2023-11-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta Business Solutions U.S.A., Inc. (Konica Minolta) оголосила про відзначення 150-річчя, важливої віхи, якої досягають небагато компаній. Завдяки своїй давній прихильності до галузі та проактивному підходу до формування майбутнього технологій компанія не лише йшла в ногу з розвитком галузі впродовж багатьох років, але й постійно залишалася в авангарді.

Подробнее...


XSYS призначив нового генерального директора

2023-11-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Олівер Дон змінив Дагмар Шмідт на посаді нового генерального директора XSYS

Подробнее...