Європейські об’єднання, що представляють компанії та працівників поліграфічної та паперової галузей (Intergraf, Cepi, UNI Europa Graphical, FEPE та IndustriAll Europe), опублікували спільну заяву, в якій висловили стурбованість щодо зростання цифрових документів і комунікацій як стандарту за замовчуванням у європейському законодавстві.
До свого призначення на посаду президента пан Ямагата був віце-президентом і глобальним менеджером з продажу, а приєднався до Screen Europe у 2018 р. як менеджер з продажу етикеткових принтерів.
Durst Group придбала Aleph SrL, компанію-виробника обладнання цифрового друку. Завдяки цьому стратегічному кроку Durst Group ще більше зміцнить позиції в галузі екологічно чистих технологій друку чорнилами на водній основі.
Stora Enso призначила Ханса Солстрема своїм новим Президентом і генеральним директором замість Анніки Брескі, яка покинула цю посаду, щоб зайнятися новими викликами за межами компанії.
На Labelexpo Europe у Брюсселі компанія Fujifilm оголосила про нове партнерство зі швейцарським виробником обладнання CtP Lüscher Technologies, що свідчить про намір Fujifilm продовжувати інвестувати у майбутнє аналогового бізнесу, одночасно розширюючи портфель рішень у галузі цифрових технологій.
З 1 вересня 2023 року Smag Graphique стає частиною групи Rhyguan, що відкриває їй ширший доступ до ринків Азії. З 1 вересня 2023 р.
Два найбільших у світі виробники паковання, Smurfit Kappa та WestRock, обговорюють ключові умови потенційного злиття для створення Smurfit WestRock – компанії, яка коштуватиме близько $20 млрд.
Stora Enso просунулася у своїх діях з реструктуризації, оголошених 15 червня 2023 р. і спрямованих на посилення довгострокової конкурентоспроможності Групи та створення децентралізованої та більш орієнтованої на клієнта операційної моделі.
«Після 33 років у компанії (десяти з них генеральним директором) настав час дати дорогу молодим», — каже президент та головний виконавчий директор Valmet Пасі Лайне.
Незважаючи на зниження обсягів замовлень, обсяг продажів Bobst Group зріс. Показник «чистих» коштів — борг ₣218 млн на кінець червня 2023 року. Але сама компанія дивиться з оптимізмом на другу половину року, спираючись на портфель замовлень і роблячи ставку на сервісне обслуговування, не виключає ризиків у постачанні запчастин та витратних матеріалів. У першому півріччі 2023 року продажі розподілилися між BU Printing & Converting та BU Services & Performance, показавши стійке зростання. Це пов’язують із зростанням промисловості та відсутністю ковідних обмежень.