ePac розширює виробничі потужності в Європі

2021-07-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ePac Holdings Europe розширює присутність на європейському ринку та відкриває третій європейський майданчик ePac Innsbruck — у австрійському місті Ландек з’явиться офіс продажів і виробництво компанії.

Подробнее...


Cosmo Specialty Chemicals випустила противірусні та антибактеріальний засіб для всіх типів тканин Cosmo

2021-07-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Specialty Chemicals (Індія) — дочірня компанія Cosmo Films — випустила антибактеріальне покриття COSMOTEX AVB, яке підходить для всіх видів текстилю, включаючи одяг, предмети домашнього вжитку та постільну білизну. За словами виробника, тести в лабораторії Biotech Testing Services (Мумбаї, Індія) довели, що COSMOTEX AVB вбиває 99,9% патогенів та залишається активним проти патогенів навіть після 50 прань.

Подробнее...


Віртуальний захід Tecnau Spring Forward відвідало понад тисячу осіб

2021-07-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Tecnau завершила серію віртуальних презентацій «Стрибок вперед» (Spring Forward), що проходили з 18 травня по 24 червня. Більше 1000 фахівців з усього світу побачили фінішне обладнання Tecnau в роботі з ЦДМ Canon, HP, Konica Minolta, Ricoh, Screen і Xerox.

Подробнее...


Sun Chemical і DIC Corporation придбали підрозділ BASF з виготовлення пігментів

2021-07-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Корпорація DIC завершила операцію з придбання підрозділу пігментів BASF, відомого як BASF Colors & Effects. Покупець вважає, що це придбання доповнить його портфель технологій, продуктів, виробничих активів, ланцюжки поставок і обслуговування клієнтів по всьому світу та збільшить 2025 р. продажі до €8 млрд.

Подробнее...


Siegwerk запускає сервіс віддаленої підтримки клієнтів

2021-07-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Siegwerk оголосила про запуск нового сервісу INKonnect, що забезпечує можливість віддаленої сервісної підтримки клієнтів компанії. INKonnect працює на основі технологій доповненої реальності. Він передбачає використання пристрою для візуалізації, наприклад, розумних очок, з’єднаного з програмним додатком — експерти Siegwerk зможуть віддалено взаємодіяти з клієнтом в режимі реального часу, бачити те, що бачить він, і надавати йому потрібні рекомендації.

Подробнее...


Арьєн Евертсе — генеральний директор з продажу Mimaki в регіоні EMEA

2021-06-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

1 вересня 2021 р. Арьєн Евертсе обійме посаду генерального директора з продажу Mimaki в регіоні EMEA, змінивши Рональда ван ден Брука, який перейшов в Marketiger.

Подробнее...


Fedrigoni придбав Acucote

2021-06-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Fedrigoni SpA, виробник спеціальних паперів для паковання та інших галузей, а також преміальних етикеткових паперів і матеріалів з липким шаром, оголосила про придбання американської компанії Acucote, яка розробляє і випускає самоклеїльні матеріали. Річний прибуток Acucote становить понад $70 млн, штат — 142 людини.

Подробнее...


Сервіс друку на базі гібридної хмарної платформи

2021-06-22
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta запустила сервіс друку на основі EveryOnePrint Hybrid Cloud Platform (EOP HCP) — це рішення для безпечного друку, розраховане на велику кількість користувачів, яке відповідає концепції «ПЗ як послуга».

Подробнее...


Bobst підвищить ціни на обладнання

2021-06-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

На віртуальному заході Bobst Days йшлося про те, що глобальний ВВП в постковідному 2021 р. зросте на 5,1%. Це буде супроводжуватися зростанням попиту на різні види сировини у різних галузях промисловості. А вузькі місця в глобальних ланцюжках поставок залишаться практично такими ж, як у пікові моменти пандемії. Все це вже привело до дефіциту та подорожчання сировини та низки компонентів, які використовуються у т.ч. у виробництві обладнання.

Подробнее...


Shutterfly купує Spoonflower

2021-06-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Провідна виробнича платформа з виготовлення персоналізованих продуктів Shutterfly оголосила про придбання Spoonflower — сервісу, що об’єднує виробників та споживачів із митцями по всьому світу. Приблизна вартість угоди — $225 млн. Придбання дасть змогу Shutterfly ширше обслуговувати швидкозростаючий ринок домашнього декору, й пропонувати клієнтам шпалери Spoonflower, тканини, постільну білизну, постільні речі та інші м’які товари для домашнього декору. Крім того, 21 мільйон активних користувачів Shutterfly спілкуватимуться з художниками та дизайнерською спільнотою Spoonflower. Очікується, що придбання, яке підлягає затвердженню регуляторами, завершиться у третьому кварталі 2021 року.

Подробнее...