Альянс PrintCity візьме участь у виставці virtual.drupa (20-23 квітня 2021 г.), зробивши акцент на екологічно чисте паковання преміум-класу. Це питання буде розглянуто на двох онлайн-сесіях.
Виробник паперу Fedrigoni здійснив ребрендинг, щоб поліпшити впізнаваність різних напрямків свого бізнесу. Ребрендинг, розроблений агентством Pentagram, був запущений 29 березня й включає нову назву та імідж підрозділу самоклеїльних матеріалів. До групи Fedrigoni входять Arconvert-Ritrama (придбано в 2019 р.) та Industrial Papelera Venus (придбано наприкінці 2020 р.): тепер їх об’єднано під брендом Fedrigoni Self-Adhesives.
Компанія GEW (Велика Британія), що спеціалізується на рішеннях в галузі УФ-затвердіння, оголосила про свою участь у віртуальній виставці drupa, яка відбуватиметься онлайн з 20 по 23 квітня. Нагадаємо, що чотириденну цифрову подію було анонсовано в грудні 2020 р. організаторами drupa Messe Düsseldorf, адже традиційну виставку довелося скасувати через поточні обмеження щодо коронавірусу.
ПЗ Ultimate Impostrip буде інтегровано з обладнанням Duplo для різання та біговки. Ultimate Impostrip — найпростіше на ринку рішення для автоматичного створення сертифікованих Duplo спусків шпальт з мітками для друку та післядрукарської обробки карток, флаєрів та буклетів.
Британський журнал для поліграфістів Print Solutions у березні 2021 р. присвячено друку флуоресцентними та неоновими фарбами. Першу та четверту сторінки обкладинки видрукувано на ЦДМ Xerox Iridesse з використанням флуоресцентного рожевого тонера. Відповідно на один номер змінив назву й сам журнал – на Pink Solutions.
Kodak підбив підсумки діяльності за IV кв. і 2020 р. Виконавчий голова та генеральний директор Kodak Джим Контіненца підкреслив, що, на його думку, бізнес зараз рухається в правильному напрямку, а підхід One Kodak явно окупився.
Xeikon запускає віртуальний демонстраційний зал Xeikon Virtual, створений з використанням технологій 3D-візуалізації. У ньому будуть представлені цифрові машини компанії для друку різної продукції, а також супутні рішення. Відвідувачі зможуть подивитися відеоролики, скачати довідкові та технічні матеріали, замовити зразки продукції, призначити консультацію з представником компанії тощо.
Британський виробник УФ-сушарок GEW відзначає 30-річчя своєї діяльності. У березні 1991 р. подружжя Джилліан і Малкольма Реїв почало випускати УФ-сушарки для вузькорулонних етикеткових машин. У 2012 р. компанія переїхала до спеціально побудованого сучасного приміщення в Лондоні.
Генеральний директор Agfa-Gevaert Group Паскаль Журі заявив, що «готовий обміркувати» продаж або злиття офсетного бізнесу групи (Offset Solutions) через надлишкові потужності, падіння ринку та ціновий тиск.
Агенція Trends Market Research провело дослідження світового ринку друкованої етикетки. У 2017 р. він оцінювався в $38,02 млрд, а до 2026 р. його обсяг може сягнути $67,02 млрд за щорічного зростання на 6,5%. Ключовим рушієм зростання ринку є збільшення попиту на промислові товари та доходу споживачів. Однак зростання вартості сировини збільшує загальну вартість етикеток і є одним з факторів, що стримують розвиток ринку.