Ребрендинг Truepress

2022-12-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Screen Graphic Solutions провела ребрендинг рулонних струменевих друкарських машин. Тепер продуктова лінійка японського виробника включає:

Подробнее...


Прибуток DS Smith зріс на 80%

2022-12-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Пакувальний гігант DS Smith повідомив про результати шестимісячного періоду, що завершився 31 жовтня 2022 року. Згідно з публікацією, компанія продемонструвала неймовірний стрибок прибутку до оподаткування на 80%. Виручка зросла на 28% у річному вирахуванні до €4,98 млрд.

Подробнее...


Paper One Show відбудеться у лютому 2023 р. у Дубаї

2022-12-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Міжнародна виставка Paper One Show для професіоналів целюлозно-паперової індустрії пройде в Дубаї (ОАЕ) 21-23 лютого 2023 року. На виставці представлять продукцію виробники всіх видів паперової продукції, картону, гофрокартону, друкарського, пакувального та конвертингового обладнання.

Подробнее...


Highcon та SEE оголосили про стратегічне співробітництво

2022-12-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виробник систем лазерного висікання Highcon оголосив про отримання інвестицій у розмірі $8 млн від корпорації Sealed Air в рамках стратегічного співробітництва між двома компаніями.

Подробнее...


Toyo Ink SC Holdings змінює ім’я на Artience

2022-12-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Рада директорів японського виробника Toyo Ink SC Holdings ухвалила 9 грудня рішення про зміну торговельної назви компанії на Artience. Запланована дата зміни фірмового найменування – 1 січня 2024 року.

Подробнее...


ЄС заборонить Meta показувати рекламу, що базується на особистих даних користувачів

2022-12-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Європейські регулятори заявили, що Meta зможе показувати своїм користувачам рекламу, що базується на особистих даних користувачів, лише за їхньою згодою. Про це повідомляє Reuters з посиланням на джерело, знайоме з рішенням регуляторів.

Подробнее...


Pantone назвав колір 2023 року

2022-12-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американський інститут кольору Pantone назвав головний колір 2023 року. Ним став карміновий червоний 18-1750 Viva Magenta, який виражає «новий сигнал сили» і сприяє «радісному та оптимістичному святкуванню, написанню нової розповіді».

Подробнее...


Smurfit Kappa реалізувала інвестпроєкти у Чехії та Словаччині

2022-11-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Smurfit Kappa завершила реалізацію інвестиційних проєктів вартістю понад €20 млн на заводах у чеському Оломоуці та словацькому Штурово.

Подробнее...


Polar Group розраховує зберегти бізнес

2022-11-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Polar Group повідомила, що отримала чимало нових запитів від клієнтів і вступає в 2023 р. зі здоровим портфелем замовлень. За результатами перемовин із інвесторами керівництво компанії впевнене у збереженні бізнесу. Заробітна плата співробітників виробника ріжучих та пакувальних машин виплачуватиметься агенцією зайнятості до кінця грудня цього року.

Подробнее...


Найважливіші тенденції у пакованні

2022-11-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Deutsche Drucker проаналізував основні тенденції на пакувальному ринку. Найважливішою тенденцією в пакувальному секторі видання вважає зростаюче значення транспортного паковання, пов’язане з бумом електронної комерції. Транспортні компанії стають частиною брендів, а розвиток пакувальної галузі відбувається дедалі динамічніше, із залученням цифрових ноу-хау, фокусом на екологію і прозорістю бізнес-процесів.

Подробнее...