TÜV підтвердив придатність відбитків ЦДМ Konica Minolta для дитячих ігор

2022-02-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Три системи промислового друку Konica Minolta отримали престижний міжнародний іграшковий сертифікат відповідності від TÜV Rheinland. Ця авторитетна організація підтверджує, що відбитки, отримані за допомогою двох тонерних систем AccurioPress C14000 та AccurioPress C7100 та цифрової струменевої системи УФ-друку AccurioJet KM-1e, відповідають усім національним та міжнародним стандартам безпеки іграшок.

Подробнее...


Динаміка продажів друкарських фарб у Німеччині

2022-02-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Продажі друкарських фарб та лаків у Німеччині у 2021 р. знизилися на 5%, повідомляє Асоціація німецьких виробників фарб та лаків VdL. У 2021 р. продано 1585 млн. тонн поліграфічних лаків і фарб. Цього року, ймовірно, буде невелике збільшення продажів (на 1%), до 1600 тисяч тонн, повідомив голова асоціації Петер Янсен у вівторок на щорічній бізнес-конференції VdL.

Подробнее...


Зростання сублімації

2022-02-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Через високу продуктивність, економію часу, ресурсів попит на сублімаційні принтери, за прогнозами експертів Research and Markets, збільшуватиметься. До 2027 р. обсяг ринку цифрового текстилю із сублімацією, враховуючи щорічне зростання на 12,9% впродовж усього періоду, становитиме $8,1 млрд.

Подробнее...


На річні фінансові результати Xerox вплинули пандемія COVID-19 та складності у ланцюжках постачань

2022-02-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Обсяг продажів Xerox у 2021 р. незначно зріс — до $7,04 млрд ($7,02 млрд — у 2021 р.), це нижче очікувань. Але генеральний директор Джон Вісентін вірить, що нові бізнес-ініціативи забезпечать зростання у 2022 році. Скоригований операційний прибуток знизився на 19,2%, до $375 млн. Причиною стало порушення ланцюжків постачань. Компанія повідомила про збиток до сплати податків на рівні $475 млн. При цьому грошовий потік зріс на $87 млн, до $561 млн.

Подробнее...


Призначення в Bobst

2022-02-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Bobst оголосив про кадрові перестановки у підрозділі гнучкого паковання. Нові керівники мають узгодити глобальний досвід та бачення розвитку галузі з потребами власників торговельних марок, друкарень та виробників паковання. Призначення набули чинності з 1 січня 2022 р.

Подробнее...


McDonald’s об’єднав екологічну відповідальність та просвітництво

2022-02-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Німецька філія McDonald’s реалізувала тренд на екологічно відповідальний розвиток мережі, видавши колекцію книг для дітей, фізичною основою яких на 40% стали перероблені паперові стаканчики та на 60% — первинна сировина з керованих постачальниками паперу лісових господарств.

Подробнее...


Близько 600 компаній підтвердили участь у Labelexpo

2022-02-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Чимало компаній вперше беруть участь у виставці, а основна увага, як повідомляється, буде приділена цифровим прем’єрам від ключових гравців. Canon, Domino, Durst, Epson, Fujfilm, Konica Minolta, HP, Xeikon вже підтвердили участь у виставці та продемонструють нові продукти, стимулюючи попит на цифрові технології.

Подробнее...


Стартувала премія Barbieri за видатні досягнення у цифровому друці

2022-02-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ця нагорода присуджується організаціям, які були номіновані та обрані у професійній галузі цифрового друку або працюють з нею, за видатні досягнення у вимірюванні кольору для досягнення найвищої продуктивності.

Подробнее...


Показники напряму промислового друку Canon відновилися за підсумками року

2022-02-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Продажі напряму промислового друку Canon у 2021 р. помітно відновилися: вони зросли на 15,4% до ¥289,2 млрд (близько $2,51 млрд), що на 3% вище за очікуваний показник. Загальні продажі Canon досягли ¥3513 млрд (близько $30,488 млрд), а операційний прибуток виріс відразу на 155% — до ¥281,9 млрд ($2,447 млрд).

Подробнее...


Ricoh купує Axon Ivy

2022-02-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ricoh придбала розробника рішень для автоматизації робочих процесів Axon Ivy. Axon Ivy зі штаб-квартирою у Швейцарії, офісами в Австрії, Німеччині та дочірніми компаніями у США та Сінгапурі має більш ніж двадцятирічний досвід створення програмних продуктів. Axon Ivy продовжить працювати під своєю назвою як компанія групи Ricoh і збереже поточний штат співробітників.

Подробнее...