Berlin Packaging придбав Premi Beauty Industries

2022-01-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Berlin Packaging придбала відомого італійського постачальника косметичного пакування Premi, розширивши присутність у сфері паковання косметики та товарів для краси. Сума угоди не розкривається. Поліграфічне виробництво Premi розташоване у Мілані, на ньому працює понад 150 співробітників. Фахівець з виробництва продукції під ключ пропонує послуги, вкл. розробку, брендинг та цифровий маркетинг. Інтернет-магазин компанії — Stocksmetic пропонує індивідуальне паковання без мінімального обсягу замовлення.

Подробнее...


На виставках Printing South China and Sino-Label демонструватиметься інтелектуальний процес виготовлення кашируваних коробок «кришка-дно»

2022-01-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

На виставці Printing South China 2022 (4–6 березня, Гуанчжоу) демонструватиметься автоматизований процес виробництва люксового картонного паковання на основі концепції «Індустрія 4.0» – від аркуша до готової продукції. Традиційний процес виробництва картонного паковання включає аналоговий і цифровий друк, обробку, ламінування, висічку, тиснення, виготовлення коробок і логістику. Оскільки ці процеси незалежні один від одного, неминучі значні втрати часу та ресурсів.

Подробнее...


Pantone пропонує SkinTone Validated — програму валідації за кольором шкіри

2022-01-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Pantone оголосила про запуск програми SkinTone Validated, яка дає змогу виробникам дисплеїв, телевізорів, мобільних пристроїв та принтерів тестувати свої пристрої на достовірність відтворення відтінків шкіри людини відповідно до керівництва Pantone SkinTone Guide.

Подробнее...


Nilpeter не братиме участі у виставках у 2022 році

2022-01-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Nilpeter, виробник вузькорулонних друкарських машин для виготовлення етикетки та паковання, сфокусується на віртуальному просуванні та індивідуальних презентаціях через побоювання з приводу ситуації з COVID-19 та глобальний дефіцит компонентів.

Подробнее...


Річард Боулз — генеральний директор Nazdar

2022-01-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Річард Боулз обійняв 1 січня 2022 р. посаду генерального директора Nazdar (США). Він поєднуватиме нову посаду з обов’язками президента компанії, яким є з січня 2018 р. Таке рішення рада директорів Nazdar пояснила тим, що за час перебування на посаді президента Річард відіграв важливу роль у розвитку бізнесу, а його тверде та зразкове керівництво допомогло компанії зберегти лідируючі позиції на ринку, незважаючи на виклики глобальної пандемії коронавірусу.

Подробнее...


Nano Dimension придбала Global Inkjet Systems

2022-01-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Заснована в 2006 р. Global Inkjet Systems розробляє та постачає обладнання та ПЗ для струменевого 2D- та 3D-друку. GIS має обіг близько $10 млн та більше 130 клієнтів, що працюють у таких сферах як паковання, друкована електроніка, функціональний та 3D-друк.

Подробнее...


Sun Chemical купує SAPICI

2022-01-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Sun Chemical придбала SAPICI, італійську компанію з виробництва полімерів для покриттів, гнучкого паковання, промислових клеїв. Придбання SAPICI перетворить DIC/Sun Chemical на інтегрованого гравця на ринку клеїв для ламінування.

Подробнее...


EFI продала бізнес із розробки MIS

2022-01-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

EFI оголосила про виділення підрозділу Productivity Software в окрему компанію eProductivity Software та її продаж приватному інвестиційному фонду Symphony Technology Group. EFI багато років була одним з ключових гравців на ринку MIS та ERP систем для поліграфічних підприємств. У процесі розвитку цього напряму компанія придбала кілька конкурентів, серед яких британські Technique та Shuttleworth.

Подробнее...


Miraclon оголошує про глобальне підвищення цін і надбавки

2022-01-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Miraclon оголосила про підвищення ціни на всі продукти на 6% з 7 лютого 2022 р. та про введення тимчасових надбавок за перевезення. Надаючи найвищий пріоритет підтримці безперебійного постачання флексографічних пластин клієнтам, а також зіткнувшись зі стрімким зростанням витрат на сировину, енергію, робочу силу та розподіл, що впливає на весь ланцюжок створення вартості друку паковання, Miraclon вживає дій для компенсування збільшених витрат.

Подробнее...


Бізнес-настрої німецьких поліграфістів

2021-12-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Грудневий звіт про настрої в поліграфічній та медіаіндустрії Федеральної асоціації друку та ЗМІ Німеччини демонструє загальне покращення бізнес-клімату напередодні нового року. На це вплинули передріздвяні замовлення, які традиційно задають поліграфії робочий ритм.

Подробнее...