Новий логотип та брендинг Adobe від Mother Design

2025-05-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У 2025 р. айдентика та дизайн критично важливі для успіху будь-якої великої компанії. Але для Adobe це питання особливе — якщо твої продукти використовують практично всі дизайнери, ти просто зобов’язаний подавати приклад. Саме тому ребрендинг Adobe – завдання із високими ставками.

Подробнее...


Heidelberg утримує свої позиції в складних ринкових умовах у 2024/25 фінансовому році

2025-05-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) утримувала позиції в складних ринкових умовах у 2024/25 ф.р. та досягла поставлених перед собою цілей. Згідно з попередніми розрахунками, скоригована рентабельність EBITDA залишилася стабільною на рівні 7,1%, що свідчить про успішний фінансовий рік.

Подробнее...


У синьому кольорі: спеціалісти тренд-бюро WGSN затвердили Luminous Blue головним у 2027 році

2025-05-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

В галузі кольору Pantone авторитет безперечний, але не єдиний. Не менше, а в чомусь і більше фахівці в галузі моди та текстильного дизайну довіряють рекомендаціям Worth Global Style Network (WGSN) — міжнародного бюро прогнозування споживчих трендів. Для побудови колірної матриці на чолі з «хазяїном рейтингу», що анонсується заздалегідь, як і заведено у фешн індустрії, експерти WGSN спираються на переваги ринку, суспільні настрої, соцмережі, модні покази, події глобального значення та на власну систему кольору Coloro, яку розробили спільно з ChinaCenter.

Подробнее...


Перепис друкованих матеріалів FESPA повертається у 2025 році з оновленим підходом до дослідження галузевих тенденцій

2025-05-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

FESPA оголосила про перезапуск Перепису друкованих матеріалів, який передбачає новий та частіший підхід до збору та обміну важливою галузевою інформацією зі своїми членами. Оновлений Перепис друкованих матеріалів, який повертається у 2025 р., проводиться у партнерстві з Keypoint Intelligence, партнером FESPA, і має на меті краще відобразити мінливий характер ландшафтів спеціалізованого друку та вивісок.

Подробнее...


Fujifilm запрошує до участі в конкурсі Innovation Print Awards

2025-05-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Оголошено про початок подання заявок на участь у глобальному конкурсі Innovation Print Awards (IPA) від Fujifilm. Конкурс IPA, започатковано, щоб виділити та відзначити креативні друковані проєкти, надруковані з використанням широкого спектру друкарських рішень Fujifilm. Він відкритий для власників друкарських машин Fujifilm з усього світу.

Подробнее...


INX International купує Servicom New Zealand та Galaxy Inks & Coatings Australia

2025-05-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

INX International Ink Co. завершила придбання Servicom New Zealand Limited. INX також уклала остаточну угоду щодо придбання Galaxy Inks & Coatings Australia Pty Ltd. Очікується, що ця угода буде закрита до кінця цього місяця за умови дотримання звичайних умов закриття.

Подробнее...


Фонд FESPA дякує партнерам за підтримку та закликає спільноту друкарів до пожертвувань

2025-05-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Фонд FESPA висловлює вдячність своїй зростаючій мережі партнерів, які підтримують його ініціативи. Він також закликає відвідувачів FESPA 2025, яка проходитиме у виставковому центрі Messe Berlin, Німеччина, з 6 по 9 травня, підтримати та зробити пожертви, оскільки Фонд планує майбутні проєкти.

Подробнее...


Rotocon та HS Machinery об’єднують зусилля

2025-05-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Rotocon та HS Machinery уклали угоду про сприяння інноваціям у галузі флексодруку та оздоблення етикеток. Її підписали 24 квітня 2025 р. Майкл Енгенворт, генеральний директор Rotocon Group, та Руан Цзіньшу, генеральний директор HS Machinery, за присутності Марко Енгенворта, керуючого директора Rotocon Europe, та Марка Чженга, менеджера з продажу HS Machinery.

Подробнее...


Konica Minolta переглянула прогнози

2025-04-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta переглянула свої прогнози на кінець року, щоб відобразити нещодавні продажі, включаючи продаж Indicia Worldwide компанії ADM Group. В оновленій інформації щодо фінансового року, що закінчився 31 березня, японський виробник заявив, що виручка була переглянута в бік зменшення на ¥9 млрд (£47,2 млн), до ¥1,125 млрд, тоді як прибуток був переглянутий в бік збільшення на ¥1 млрд до ¥43 млрд, «завдяки сприятливим показникам бізнесу Business Technologies».

Подробнее...


Реструктуризація Stora Enso з урахуванням важливості відновлюваного паковання

2025-04-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Stora Enso має намір впровадити нову, більш струнку та спрощену організаційну структуру з сімома відповідальними бізнес-напрямками, що відображають важливість її основного бізнесу – відновлюваного паковання.

Подробнее...