Shutterfly купує Spoonflower

2021-06-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Провідна виробнича платформа з виготовлення персоналізованих продуктів Shutterfly оголосила про придбання Spoonflower — сервісу, що об’єднує виробників та споживачів із митцями по всьому світу. Приблизна вартість угоди — $225 млн. Придбання дасть змогу Shutterfly ширше обслуговувати швидкозростаючий ринок домашнього декору, й пропонувати клієнтам шпалери Spoonflower, тканини, постільну білизну, постільні речі та інші м’які товари для домашнього декору. Крім того, 21 мільйон активних користувачів Shutterfly спілкуватимуться з художниками та дизайнерською спільнотою Spoonflower. Очікується, що придбання, яке підлягає затвердженню регуляторами, завершиться у третьому кварталі 2021 року.

Подробнее...


Canon ProStream 1800 отримала сертифікат FOGRA59

2021-06-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Рулонна струменева друкарська машина Canon ProStream 1800 отримала сертифікат FOGRA59. За інформацією виробника, ця промислова ЦПМ стала «першою в світі системою цифрового друку, яка дістала цей сертифікат», який підтверджує точність і стабільність відтворення кольору в процесі друку.

Подробнее...


Heidelberg очікує повернення до зростання вже в поточному фінансовому році

2021-06-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

З огляду на поліпшення ситуації із замовленнями та позитивний вплив великої трансформації, керівництво Heidelberg впевнене, що в поточному ф.р. (з 1 квітня 2021 року до 31 березня 2022 г.) компанія повернеться до прибуткового зростання. Незважаючи на невизначеність щодо тривалості та масштабів негативних наслідків пандемії COVID-19 в 2021/2022 фінансовому році, компанія очікує, що продажі зростуть з €1913 млн до €2 млрд.

Подробнее...


Для участі в Fespa 2021 зареєструвалося понад 300 компаній

2021-06-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Понад 300 компаній вже зареєструвалися для участі у виставці Fespa Global Print Expo, яка має пройти з 12 по 15 жовтня в Амстердамі.

Подробнее...


Віртуальний захід It’s SHOWTIME

2021-06-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Heidelberg проведе 23 червня 2021 року віртуальний захід It’s SHOWTIME — онлайн-демонстрацію нових рішень для виробництва комерційної поліграфії, паковання та етикетки. Інтелектуальні рішення для підвищення конкурентоспроможності демонструватимуться у форматі коротких відеотрансляцій. Захід відбудеться паралельно з виставкою China Print в Пекіні. Трансляції йтимуть на восьми мовах в різний час упродовж доби.

Подробнее...


MPS запрошує на віртуальний захід GrandPrixOfPerformance

2021-05-31
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

MPS запрошує виробників етикетки та гнучкого паковання взяти участь у віртуальному заході Grand Prix of Performance, який відбудеться 10 червня 2021 р. На ньому голландський виробник флексографських машин представить нове бачення разом з новим фірмовим стилем, логотипом і веб-сайтом. Щоб дізнатися більше про продуктивність і передовий досвід в ефективному використанні друкарських машин, учасники зможуть взяти участь у безкоштовних семінарах, які відбудуться в рамках заходу.

Подробнее...


Canon Europe проведе віртуальну конференцію

2021-05-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Canon Europe проведе з 8 по 17 червня 2021 р. віртуальну конференцію Make It, з формування бізнес-перспектив для підприємств промислового друку в регіоні EMEA. До програми конференції увійдуть практичні рекомендації, мотивуючі доповіді, інтерактивна демонстрація нових технологій та аналіз актуальних ринкових тенденцій, об’єднані темою відновлення підприємств галузі та ефективного розподілу ресурсів після важкого року пандемії коронавирусу.

Подробнее...


Серіал з 20 епізодів

2021-05-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

10 червня 2021 р. починається Інтернет-трансляція перших серій Omet TV, присвячених друку етикеток та паковання, а також конвертінгу тіссью (серветок і паперу санітарного призначення). На Omet TV будуть запрошені поважні гості, інтерв’ю з якими проведе Армандо Гароші, головний редактор журналу Largo Consumo.

Подробнее...


Марк Соллман — продукт-менеджер Mimaki в регіоні EMEA

2021-05-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

З 1 липня 2021 р. посаду продукт-менеджера в регіоні EMEA обійме Марк Соллман. Марк працює в Mimaki понад 15 років та набув потрібних для цього поста навичок у бізнесі та знання портфеля продуктів компанії. Соллман змінить на посаді Берта Бенкхейзена. Після чотирьох років роботи в Mimaki Бенкхейзен переходить до текстильної друкарні Colourama (Польща) на посаду директора з розвитку бізнесу.

Подробнее...


Graphic Packaging купує у CVC Funds AR Packaging за $1,45 млрд

2021-05-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Холдинг Graphic Packaging (США), що спеціалізується на випуску картонного паковання, та приватний інвестиційний фонд CVC Capital Partners Fund VI підписали угоду, відповідно до якої за $1,45 млрд. до Graphic Packaging переходить AR Packaging Group (Швеція) — другий за розміром виробник картонного паковання в Європі.

Подробнее...