Інвестиції в успіх клієнтів

2021-04-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Highcon представила нову бізнес-модель, витратні матеріали та програмне забезпечення Highcon Systems Ltd. Оголосила про запуск нових вдосконалень та витратних матеріалів, а також нової моделі ціноутворення. Ці ініціативи дадуть змогу власникам Highcon® Euclid та Beam покращити ефективність робочого процесу, суттєво зменшити витрати, а збільшення продуктивності сприятиме покращенню прибутковості роботи.

Подробнее...


Ринок захищеного фармацевтичного паковання щороку зростатиме на 14%

2021-04-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Агенція Trend Market Research (TMR) провела дослідження розвитку ринку захищеного фармацевтичного паковання. За отриманими даними, в 2017 р. цей ринок оцінювався в $726,19 млн, а до 2026 р. досягне $2385,47 млн. при середньорічному зростанні 14,1%.

Подробнее...


Kongsberg Digital Finishing перетворюється на самостійний бізнес

2021-04-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

6 квітня 2021 р. після завершення угоди з OpenGate Capital створено компанію Kongsberg Precision Cutting Systems (Kongsberg PCS). Її очолив Стюарт Фокс. Виділення Kongsberg PCS у самостійний бізнес – нова глава для бренду з багатою спадщиною у понад півстоліття.

Подробнее...


Fujifilm об’єднує поліграфічні підрозділи

2021-04-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Fujifilm створила нову виробничу структуру, яка об’єднає підрозділ графічних систем і колишню компанію Fuji Xerox. 31 березня 2021 р. Закінчився термін дії технологічної угоди Fujifilm з її колишнім партнером (Xerox), й з 1 квітня 2021 р. Fuji Xerox перейменовано на Fujifilm Business Innovation.

Подробнее...


PRINT & DIGITAL перенесено на жовтень 2021

2021-04-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Через пандемію COVID-19, а також національні та міжнародні заходи блокування та пов’язані з цим обмеження на поїздки, конгрес та виставку PRINT & DIGITAL CONVENTION, спочатку заплановані на червень 2021 р., перенесено на 20-21 жовтня 2021 р. (планується, що вони відбудуться у Congress Center у Дюссельдорфі, Німеччина. Організатори, Fachverband Medienproduktion (f: mp.) та Messe Düsseldorf розраховують на покращення загальних умов восени та збільшення терміну планування для учасників.

Подробнее...


Konica Minolta завершила пілотне тестування хмарного сервісу AIRe Link для віддаленої підтримки та випустила його виробничу версію

2021-04-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Інструмент допомагає замовникам самостійно виявляти та вирішувати проблеми з друкарським устаткуванням і, як наслідок, економити значні кошти. Технічні фахівці Konica Minolta дистанційно оглядають БФП за допомогою смартфона або планшета та надають експертні рекомендації, які можуть доповнюватися інтерактивними малюнками або покажчиками. При цьому клієнту не потрібно встановлювати додаток або створювати обліковий запис — досить просто перейти за посиланням із запрошенням.

Подробнее...


iEcho вийшов на біржу в Китаї

2021-04-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія iEcho, виробник ріжучих плоттерів, вийшла на біржу Shanghai Stock Exchange STAR Market, ставши першою публічною компанією серед 47 китайських виробників даного обладнання. Ринкова капіталізація iEcho перевищує $310 млн.

Подробнее...


ЦДМ Kyocera постачатиметься з ПЗ Solimar Systems

2021-04-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Розробник програм для управління техпроцесами поліграфічного виробництва Solimar Systems уклала з Kyocera Document Solutions Europe угоду про партнерство, за умовами якої струменеві ЦДМ Kyocera TASKalfa Pro 15000c постачатимуться з ПЗ Solimar iCONVERT.

Подробнее...


PrintCity на virtual.drupa 2021

2021-03-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Альянс PrintCity візьме участь у виставці virtual.drupa (20-23 квітня 2021 г.), зробивши акцент на екологічно чисте паковання преміум-класу. Це питання буде розглянуто на двох онлайн-сесіях.

Подробнее...


Fedrigoni провела ребрендинг

2021-03-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виробник паперу Fedrigoni здійснив ребрендинг, щоб поліпшити впізнаваність різних напрямків свого бізнесу. Ребрендинг, розроблений агентством Pentagram, був запущений 29 березня й включає нову назву та імідж підрозділу самоклеїльних матеріалів. До групи Fedrigoni входять Arconvert-Ritrama (придбано в 2019 р.) та Industrial Papelera Venus (придбано наприкінці 2020 р.): тепер їх об’єднано під брендом Fedrigoni Self-Adhesives.

Подробнее...