GEW візьме участь у Virtual drupa

2021-03-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія GEW (Велика Британія), що спеціалізується на рішеннях в галузі УФ-затвердіння, оголосила про свою участь у віртуальній виставці drupa, яка відбуватиметься онлайн з 20 по 23 квітня. Нагадаємо, що чотириденну цифрову подію було анонсовано в грудні 2020 р. організаторами drupa Messe Düsseldorf, адже традиційну виставку довелося скасувати через поточні обмеження щодо коронавірусу.

Подробнее...


Ultimate TechnoGraphics і Duplo International розширюють партнерство в галузі автоматизації друкарського виробництва

2021-03-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ПЗ Ultimate Impostrip буде інтегровано з обладнанням Duplo для різання та біговки. Ultimate Impostrip — найпростіше на ринку рішення для автоматичного створення сертифікованих Duplo спусків шпальт з мітками для друку та післядрукарської обробки карток, флаєрів та буклетів.

Подробнее...


Журнал Print Solutions стає Pink Solutions за допомогою Color-Logic Touch7 та Xerox

2021-03-23
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Британський журнал для поліграфістів Print Solutions у березні 2021 р. присвячено друку флуоресцентними та неоновими фарбами. Першу та четверту сторінки обкладинки видрукувано на ЦДМ Xerox Iridesse з використанням флуоресцентного рожевого тонера. Відповідно на один номер змінив назву й сам журнал – на Pink Solutions.

Подробнее...


Kodak планує вирости після кризи COVID-19

2021-03-23
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Kodak підбив підсумки діяльності за IV кв. і 2020 р. Виконавчий голова та генеральний директор Kodak Джим Контіненца підкреслив, що, на його думку, бізнес зараз рухається в правильному напрямку, а підхід One Kodak явно окупився.

Подробнее...


Xeikon запускає віртуальний демоцентр

2021-03-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Xeikon запускає віртуальний демонстраційний зал Xeikon Virtual, створений з використанням технологій 3D-візуалізації. У ньому будуть представлені цифрові машини компанії для друку різної продукції, а також супутні рішення. Відвідувачі зможуть подивитися відеоролики, скачати довідкові та технічні матеріали, замовити зразки продукції, призначити консультацію з представником компанії тощо.

Подробнее...


GEW святкує 30-річчя

2021-03-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Британський виробник УФ-сушарок GEW відзначає 30-річчя своєї діяльності. У березні 1991 р. подружжя Джилліан і Малкольма Реїв почало випускати УФ-сушарки для вузькорулонних етикеткових машин. У 2012 р. компанія переїхала до спеціально побудованого сучасного приміщення в Лондоні.

Подробнее...


Agfa обмірковує майбутнє офсетного бізнесу

2021-03-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Генеральний директор Agfa-Gevaert Group Паскаль Журі заявив, що «готовий обміркувати» продаж або злиття офсетного бізнесу групи (Offset Solutions) через надлишкові потужності, падіння ринку та ціновий тиск.

Подробнее...


Зростання на $29 млрд

2021-03-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Агенція Trends Market Research провело дослідження світового ринку друкованої етикетки. У 2017 р. він оцінювався в $38,02 млрд, а до 2026 р. його обсяг може сягнути $67,02 млрд за щорічного зростання на 6,5%. Ключовим рушієм зростання ринку є збільшення попиту на промислові товари та доходу споживачів. Однак зростання вартості сировини збільшує загальну вартість етикеток і є одним з факторів, що стримують розвиток ринку.

Подробнее...


Xerox розширює склад ради директорів

2021-03-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Xerox оголосила про включення Нішель Мейнард-Елліот і Маргарити Палау-Ернандес до списку кандидатів в Раду директорів. У результаті виборів, які відбудуться на щорічних зборах акціонерів 20 травня 2021 р., загальна кількість членів ради директорів збільшиться до дев’яти.

Подробнее...


Дохід Koenig & Bauer в 2020 р перевищив €1 млрд

2021-03-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Koenig & Bauer опублікувала попередні неаудовані результати 2020 ф.р. Дохід групи компаній склав €1,029 млрд, попередній консолідований збиток до сплати відсотків і податків (EBIT) — €68 млн, а попередній консолідований збиток EBIT з поправкою на особливі статті — €19 млн.

Подробнее...