Heidelberg перевищує прогноз 2020/2021 ф.г.

2021-04-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Згідно з попереднім неаудованим фінансовим звітом Heidelberg за фінансовий рік, що завершився 31 березня 2021 р., компанія перевищила власний прогноз з чистих продажів та операційного прибутку.

Подробнее...


Xaar підводить підсумки року

2021-04-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

За результатами ф.г., що закінчився 31 грудня 2020 р., Xaar (Великобританія) отримала дохід в розмірі £48 млн, що трохи нижче за показник 2019 р. (£49,4 млн). Валовий прибуток Xaar в 2020 р. зріс до £13 млн з £12,3 млн роком раніше, водночас інвестиції в НДДКР зросли з £3,1 млн до £4,5 млн. Збиток компанії до оподаткування склав £4,3 млн (у 2019 р. він досягав £10,9 млн).

Подробнее...


Заходи Live Fespa Virtual

2021-04-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Організатори FESPA запланували проведення серії віртуальних заходів FIT — (FESPA Innovations and Trends) для допомоги друкарням в ефективному відновленні бізнесу. Кожен з інтерактивних заходів буде присвячено певній галузі технологій і сфері її застосування.

Подробнее...


У 2021 р. manroland Goss розраховує на зростання кількості замовлень і прибутку

2021-04-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Manroland Goss Group опублікувала результати 2020 ф.р. Через значний негативний впливу пандемії коронавирусу, замовлення на нові друкарські машини були нижчими за очікування, а ситуація в сфері сервісних послуг залишалася в основному стабільною. В цілому обсяг продажів групи склав €220 млн, а прибуток до сплати відсотків і податків (EBIT) — €3,2 млн або 1,4%.

Подробнее...


Koenig & Bauer запускає програму інтелектуального обслуговування

2021-04-23
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Мета такого обслуговування — виявлення й усунення потенційних проблем до їхньої появи на основі автоматичного аналізу параметрів роботи друкарської машини.

Подробнее...


Xerox — підсумки роботи в першому кварталі

2021-04-23
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Xerox опублікувала фінансові підсумки роботи в першому кварталі 2021 року. Підвищення попиту сприяло зростанню доходів від продажів устаткування та надання IT-послуг. Однак, є і негативні показники, незважаючи на те, що компанія намагалася отримати вигоду з відновлення економіки.

Подробнее...


Kodak купує напрямок CtP компанії ECRM

2021-04-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Eastman Kodak придала активи підрозділу CtP компанії ECRM (США), в т.ч. обладнання, контракти, інтелектуальну власність. Фінансові умови не розголошуються. Kodak розраховує, що угода зміцнить її позиції в сегменті CtP для комерційної поліграфії.

Подробнее...


Komori зосереджується на перевагах підключеної автоматизації на virtual.drupa

2021-04-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Корпорація Komori візьме участь в якості Золотого партнера у virtual.drupa, що відбудеться 20-23 квітня. Презентації Komori будуть зосереджені на концепції «Connected Automation» («Підключена автоматизація»).

Подробнее...


BOBST відкриває «віртуальні двері» для фахівців індустрії паковання

2021-04-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

BOBST планує провести велику програму вебінарів, які охоплюватимуть усі аспекти виробництва етикеток та паковання в рамках івенту BOBST DAYS 2021 «Формування майбутнього світу паковання» (7-10 червня).

Подробнее...


Heidelberg продемонструє на virtual.drupa 2021 повністю автоматизований наскрізний виробничий процес

2021-04-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Heidelberger Druckmaschinen AG продемонструє свій портфель рішень для автономного друку в рамках заходу virtual.drupa 2021 (20 по 23 квітня, організатор — Messe Düsseldorf).

Подробнее...