Durst Group придбала Aleph SrL, компанію-виробника обладнання цифрового друку. Завдяки цьому стратегічному кроку Durst Group ще більше зміцнить позиції в галузі екологічно чистих технологій друку чорнилами на водній основі.
Stora Enso призначила Ханса Солстрема своїм новим Президентом і генеральним директором замість Анніки Брескі, яка покинула цю посаду, щоб зайнятися новими викликами за межами компанії.
На Labelexpo Europe у Брюсселі компанія Fujifilm оголосила про нове партнерство зі швейцарським виробником обладнання CtP Lüscher Technologies, що свідчить про намір Fujifilm продовжувати інвестувати у майбутнє аналогового бізнесу, одночасно розширюючи портфель рішень у галузі цифрових технологій.
З 1 вересня 2023 року Smag Graphique стає частиною групи Rhyguan, що відкриває їй ширший доступ до ринків Азії. З 1 вересня 2023 р.
Два найбільших у світі виробники паковання, Smurfit Kappa та WestRock, обговорюють ключові умови потенційного злиття для створення Smurfit WestRock – компанії, яка коштуватиме близько $20 млрд.
Stora Enso просунулася у своїх діях з реструктуризації, оголошених 15 червня 2023 р. і спрямованих на посилення довгострокової конкурентоспроможності Групи та створення децентралізованої та більш орієнтованої на клієнта операційної моделі.
«Після 33 років у компанії (десяти з них генеральним директором) настав час дати дорогу молодим», — каже президент та головний виконавчий директор Valmet Пасі Лайне.
Незважаючи на зниження обсягів замовлень, обсяг продажів Bobst Group зріс. Показник «чистих» коштів — борг ₣218 млн на кінець червня 2023 року. Але сама компанія дивиться з оптимізмом на другу половину року, спираючись на портфель замовлень і роблячи ставку на сервісне обслуговування, не виключає ризиків у постачанні запчастин та витратних матеріалів. У першому півріччі 2023 року продажі розподілилися між BU Printing & Converting та BU Services & Performance, показавши стійке зростання. Це пов’язують із зростанням промисловості та відсутністю ковідних обмежень.
Виробник друкарських машин повідомив про зростання продажів на 2,6% до €544 млн за три місяці 2023 р. (з квітня по червень). Компанія відзначає зростання продажів на азіатських ринках, але характеризує ситуацію на інших ринках як «досить стриману».
Крім того, альянс продемонструє подальший розвиток ініціативи «Multi Dual Cooler» через окремі етикетки пляшок. Нагадаємо, що PrintCity включає компанії DG press, GMG, IST Metz, Kocher+Beck, KURZ, Weilburger, Westland і Zeller+Gmelin. Мережа постійно розширюється.