Texworld та Printsource об’єднуються

2022-10-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виставка Texworld NYC оголошує про нове партнерство з Printsource New York, провідною виставкою текстилю, дизайну та принтів у США, щоб цієї зими запропонувати покупцям спільну розширену пропозицію продукції та ресурсів. Об’єднана експозиція включить виставку Apparel Sourcing NYC і пройде в Нью-Йорку з 31 січня по 2 лютого 2023 року.

Подробнее...


Pro Carton та Cepi Cartonboard зіллються?

2022-10-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Європейська асоціація Pro Carton оголосила про нового президента. Ним став Мікеле Б’янкі, який також є президентом Асоціації Cepi Cartonboard і генеральним директором RDM Group (провідний виробник макулатурного картону, найбільший в Італії, Франції, Нідерландах та на Піренейському півострові).

Подробнее...


Fachpack підбила підсумки роботи європейської пакувальної галузі

2022-10-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

На виставці Fachpack у Нюрнберзі було представлено повний спектр продукції по всьому технологічному ланцюжку пакувального процесу: від пакувальних матеріалів та машин до друку та обробки паковання, логістичних систем та послуг.

Подробнее...


Marchesini придбала SEA Vision

2022-10-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Marchesini Group оголосила про придбання 100% акцій SEA Vision Group, виробника систем інспектування, збирання даних та контролю у секторі паковання фармацевтичної та косметичної продукції. Цей італійський виробник систем оптичного контролю, а також станцій для серіалізації та агрегації Print&Check має понад 25 років досвіду розробки ПЗ та систем технічного зору. Комплекси SEA VISION легко інтегруються також у харчовій промисловості та виробництві БАДів.

Подробнее...


Інтенсивне зростання ринку цифрового текстилю до 2024 року

2022-10-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Додаючи по 20% щорічно, вже за два роки світовий ринок цифрової текстильної поліграфії зросте до понад шести млн м², тобто в півтора рази — такими є висновки експертів аналітичного бюро TexPro.

Подробнее...


На 150-річчя Palm Gruppe приїхав Status Quo

2022-10-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У штаб-квартирі однієї із найстаріших німецьких паперових компаній в Аален-Нойкохені зібралося близько 800 гостей. У святковій програмі — три документальні фільми під анекдоти доктора Пальма, відкриття заводу з випуску лайнера та флютингу та півтори години року.

Подробнее...


Китайські друкарні здобули майже половину призів Durst RSC Label Masters Awards

2022-10-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Цього року переможці конкурсу Durst RSC Label Master Awards були офіційно оголошені під час виставки Labelexpo Americas, де компанія представила переваги друкарської платформи Tau RSC. До журі конкурсу увійшли Девід Піттман (Digital Labels & Packaging), Володимир Тюльпін (Avery Dennison), Метью Бертон (AB Graphic International), Крістіан Рінг та Бернард Зельч (Die guten Agenten), представники Durst.

Подробнее...


Roland DG: стан європейського ринку цифрового друку вселяє впевненість

2022-10-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Roland DG опублікувала щорічний звіт про стан ринку цифрового друку в Європі, в якому йдеться про те, що доходи сектора в 2022 р. оптимістичні після випробувань у 2021 році.

Подробнее...


AIMCAL стане Асоціацією конвертерів рулонних матеріалів

2022-10-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Об’єднання AIMCAL оголосило, що змінює назву та стає Асоціацією конвертерів рулонних матеріалів (Association for Roll-to-Roll Converters). Нова назва відображає еволюцію учасників AIMCAL. Від моменту заснування у 1970 р. як групи, орієнтованої в основному на металізацію, нанесення покриттів та ламінування, AIMCAL розширилася за рахунок злиття з Асоціацією конвертингового обладнання (2003), Європейською асоціацією металізаторів (2012) та Американською асоціацією глибокого друку (2021).

Подробнее...


Mimaki продемонструє можливості друку на Luxe Pack 2022

2022-09-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

На Luxe Pack (Монако, 3-5 жовтня) Mimaki продемонструє як власники брендів та фахівці з паковання можуть створювати першокласне малосерійне паковання класу люкс.

Подробнее...