Міжнародна група Bobst, чия власність перебуває у процесі передачі 100% фонду JBF Finance, вирішила посилити виробничі потужності в Італії. Про це розповів Quotidiano Nazionale, генеральний директор Bobst Firenze S.r.l. Маттео Кардіноті.
Stora Enso збільшила присутність на європейському ринку гофрованої продукції, придбавши голландську компанію De Jong Packaging Group за більш ніж €1 млрд. Приблизно у таку суму оцінюється обсяг продажів De Jong в 2022 році. Stora Enso заявила, що цей крок відповідає стратегії «прискорення зростання доходів та збільшення частки ринку відновлюваного пакування в Європі».
DS Smith Paper оголосила про підвищення цін на весь перероблений матеріал для виробництва гофрованих коробок: на €140 за тонну на території Європи та £120 – у Великій Британії. Причина підвищення цін – «значне збільшення» собівартості.
Виробник обладнання для цифрового друку Durst офіційно відкрив новий майданчик для бізнес-юнітів та стартапів. Об’єкт Durst Kraftwerk площею 5300 м², розташований у Бріксені (Італія), неподалік глобальної штаб-квартири компанії, побудований для створення «творчого середовища, в якому компанії зможуть повністю зосередитися на своїх галузях знань», пояснив генеральний директор та співвласник Durst Group Крістоф Гампер.
Філіп Циммерманн — новий віце-президент з продажу Koenig & Bauer, який відповідає за глобальні продажі рулонних офсетних та цифрових друкарських машин з 1 серпня 2022 року. Штефан Зеггер, який раніше обіймав цю посаду, тепер відповідатиме за цифровий рулонний друк.
У Mayr-Melnhof відзначили ключові тренди звітного періоду: високий попит на стійке паковання та нестабільність у ланцюгах постачань. Однак, у першому півріччі компанії вдалося на 231% збільшити чистий прибуток.
У звіті агенції MarketsandMarkets Digital Printed Wallpaper — Global Forecast to 2027 обсяг світового ринку шпалер з цифровим друком в 2022 р. оцінюється в $4,7 млрд. За прогнозами аналітиків агенції до 2027 р. за темпу зростання 22,4% він досягне $13,1 млрд. Шпалери з цифровим друком використовуються в ресторанах, школах, лікарнях, приймальнях, навчальних класах, спальнях, конференц-центрах, торгових центрах та на виставках.
Згідно з дослідженням британської аналітичної агенції IRI, в умовах кризи, яка трапляється раз у покоління, кількість прихильників приватних марок (споживачів, які купують їх понад 75% часу) тепер дорівнює прихильникам традиційних «великих» брендів на всіх ключових європейських ринках.
Всесвітня Пакувальна Організація (The World Packaging Organisation) запрошує пакувальників з усього світу 29 вересня 2022 р. взяти участь у Міжнародному дні обізнаності про втрати та відходи харчових продуктів. Цей захід координується Продовольчою і сільськогосподарською організацією (Food and Agriculture Organisation - FAO).
Згідно з опублікованим аналітичною агенцією Smithers дослідження The Future of Package Printing to 2027 («Перспективи розвитку ринку друку пакувальної продукції до 2027 року»), обсяг ринку, що становив у 2021 р. $456,3 млрд, вийде в поточному році на рівень $473,7 млрд.